Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 Har plutselig fått vondt i et kne.. :o Kjente det da jeg trente liggende benpress her om dagen (Strakk IKKE benet heeelt ut altså). Gjør ikke vondt hele tiden, innimellom hvis jeg retter det helt ut og "strammer" det, eller i spesielle stillinger.. :-? Regner med at dette vil gå over etterhvert..? Er det noe jeg kan gjøre for dette? Hvordan kan jeg fortsette å trene uten å belaste for mye og ødelegge noe? Vil ikke bare svømme liksom.. Takker for svar :D
Lisle Skrevet 24. mars 2003 #2 Skrevet 24. mars 2003 jeg har også fått et dårlig kne og det er ikke fordi jeg har trent noe særlig. jeg kan for eksempel ikke sitte i sofaen med kneet bøyd og ikke kan jeg sitte mer enn 5 sekunder i huk på gulvet ;( jeg vil også gjerne ha råd
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2003 #3 Skrevet 24. mars 2003 Dette kan komme av alt fra slitne leddbånd til betente slimposer. Du må ta fatt i med en gang, synes jeg. Jenter og knær er sårbart. Det finnes masse gode måter å trene bort og opp sånne knær, men det kreves veiledning av folk som har greie på det. Har liten tiltro til allmennleger, og i og for seg "allmenn-fysioterapeuter" - men anbefaler NIMI om du bor i Oslo. Det er viktig at du ikke gjør noe som gjør vondt nå, frem til du får hjelp, og dermed også en grense du skal forholde deg til.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 Sånn har jeg det også med venstre kne i perioder. Når jeg bøyer kneet så river det liksom på siden av kneskålen, i disse periodene kan jeg ikke kjøre bil for clutching og bremsing er et mareritt, når jeg går tur i oppoverbakker, må jeg slepe beinet med meg for ellers er det forferdelig vondt. er dette noe dere andre opplever også, men som sagt er det bare av og til, men forferdelig når det står på. :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå