Grønt blad Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 (endret) Her er beviset: Kirsten Dunst er en vampyr! Kanskje det var derfor hun spilte i En vampyrs bekjennelser... Endret 28. august 2007 av Grønt blad
Gjest beekeeper Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Så frekke dere er. Jeg synes dama er knallpen, og jeg kunne godt ha byttet hodet mitt med hennes. Ja, og resten av kroppen selvfølgelig!
Grønt blad Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Så frekke dere er. Jeg synes dama er knallpen, og jeg kunne godt ha byttet hodet mitt med hennes. Ja, og resten av kroppen selvfølgelig! Jeg sier ikke noe om at hun ikke er pen, for det er hun. Men hun så litt vampyraktiv ut på dette bildet - en pen vampyr...
Gjest nimbus Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Så frekke dere er. Jeg synes dama er knallpen, og jeg kunne godt ha byttet hodet mitt med hennes. Ja, og resten av kroppen selvfølgelig! Hadde jeg våknet opp med Kirsten Dunst hode hadde jeg skutt meg (eller i hvert fall handlet mengder med mattende pudder...).
Gjest samme_Gjest Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Vel, jeg spilte nå bare på de assossiasjonene jeg fikk da jeg så bildet. Skal ikke påstå at jeg er noe penere selv akkurat, men jeg synes ikke hun er så kjempepen, og hun er en slitsom skuespiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå