Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Noen som vet om et sted i nærheten av Jessheim/gardermoen/råholt/eidsvoll som setter på negler til en billigere penge enn 800,-? (fransk manikyr)
Imogen Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Vet ikke om du absolutt vil ha satt på negler i salong, eller om det er viktig at de skal vare lenge? Men om det kun er for en spesiell anledning, så får du jo kjøpt negler du kan sette på selv. De koster godt under hundrelappen, og varigheten er jo selvfølgelig deretter, men for meg som ikke kan ha lange negler i jobb, så er det perfekt når jeg vil pynte meg litt Blir faktisk fine også, folk tror jeg har vært i salong og støpt dem på. Da har jeg brukt merket Depend... Priser på salonger har overlater jeg til andre her inne, ettersom jeg har null erfaring
Gjest Gjest_bea_* Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Vet ikke om du absolutt vil ha satt på negler i salong, eller om det er viktig at de skal vare lenge? Men om det kun er for en spesiell anledning, så får du jo kjøpt negler du kan sette på selv. De koster godt under hundrelappen, og varigheten er jo selvfølgelig deretter, men for meg som ikke kan ha lange negler i jobb, så er det perfekt når jeg vil pynte meg litt Blir faktisk fine også, folk tror jeg har vært i salong og støpt dem på. Da har jeg brukt merket Depend... Priser på salonger har overlater jeg til andre her inne, ettersom jeg har null erfaring
Gjest Gjest_bea_* Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Brun og blid i brugata/torggata har formidagstilbud på negler mellom 9 og 13
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Brun og blid i brugata/torggata har formidagstilbud på negler mellom 9 og 13 Vet du prisen?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg går på Neglsnekkeriet på Stovner senter og er veldig fornøyd. Det er litt billigere enn 800,- iallefall. Link
Gjest Heloise Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Jeg går på Neglsnekkeriet på Stovner senter og er veldig fornøyd. Det er litt billigere enn 800,- iallefall. Link Hvor på senteret ligger neglsnekkeriet? Jeg har ikke hatt støpenegler på leenge, og nå vil jeg gjerne spandere det på meg selv Var innom snekkeriet's side men sto ikke noe info om hvor det er på senteret, fant det heller ikke på senterets side.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Hun leier et rom inne hos frisøren i 2. etg. Tror det heter Gunhildsfrisøren eller noe sånt. Det er ved siden av KappAhl. Hun jobber alene så det er best å ringe først kanskje, det er nemlig ikke alltid hun er der.
Gjest Skya Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå