Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 For 9 måneder siden tok jeg utsettelse piller i en uke. Jeg var i syden og ville ikke ha mensen. For 8 måneder siden opplevde jeg et overgrep og tok deretter angrepille. Etter dette hadde jeg hatt blødninger hver 20 dag i lang tid. Plutselig fikk jeg mensen(?) hver ca.40dag. Slik har det vært fram til nå. Jeg har aldri eggløsning. Heldigvis fikk jeg mensen på dag 32 sist gang. Hva er galt...vil jeg aldri få eggløsning igjen? Har angrepillene like mye hormoner som om jeg skulle brukt p piller i et år? jeg har aldri brukt p piller.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 For å ta det første sist, en angrepille er litt i underkant av 10-15 p-piller om jeg ikke husker feil. Varierer litt etter merke p-pille. Men syklusen kan komme på viddene lenge etter bruk av både primolut og angrepille, så når du har fått dobbel dose kan det nok sette ting ut av spill en tid. Det psykiske stresset jeg antar du har vært utsatt for i det siste vil og kunne spille inn for utsettelse (i det nær uendelige) av EL. Var alt som det skulle før med EL og slikt, eller slet du før også? Og hvordan har du kartlagt eventuell mangel på EL? Kun tester er ikke helt pålitelig pga at endel ikke får utslag på de, men om du temper så kan du være mer sikker. Du har testet deg for graviditet? Oppsøkt lege for å høre hva som kan være galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå