Gjest Starya Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 Åkai, her er leia: Jeg har lasta ned Kazaa, og nå har guttungen lagt inn bestilling på en låt.. men vi aner ikke hvem som synger eller hva den heter! Jeg kunne nynna litt for dere, men... I alle fall: den ble spilt innmari mye på ztv før telenor røska kanalen brutalt ut av grunnpakken sin (død over telenor...), den er litt sånn retro, både i musikk og video. I viedoen ser vi gutta i bandet som spiller, vokalisten har etter hva jeg husker ei lilla skjorte, og sort glatt hår i en innmari 70-talls sveis.. Den som gir meg det rette svaret skal få premie. Premien er selvsagt god karma.
Gjest Starya Skrevet 24. mars 2003 #3 Skrevet 24. mars 2003 Joo, jaa.. Kanskje? Men vet du hva gruppa heter? :-?
Gjest Starya Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Yes! Jeg tror det var den. Den irriterte vettet av meg til å begynne med, men så snek den seg liksom inn.. Har plotta den inn så jeg får se hva jeg finner.
Madison Skrevet 24. mars 2003 #6 Skrevet 24. mars 2003 Ja last ned den.. si ifra om det var riktig da :D Er det ikke ztv mere?? :o
Gjest Starya Skrevet 24. mars 2003 #7 Skrevet 24. mars 2003 Ikke på min tv i allefall.. Bor i studentblokk, vi mottar kun grunnpakken fra telenor, og der er ikke ztv inkludert lenger. Suuger...
Madison Skrevet 24. mars 2003 #8 Skrevet 24. mars 2003 hmmm..må jeg sjekke etterpå.. Laste ned sang da.. :D *spent* :D
Gjest Starya Skrevet 24. mars 2003 #9 Skrevet 24. mars 2003 Der ble gutten fornøyd vettu.. Må bare legge til.. Da han skulle forklare meg hvilken sang han mente, prøvde han å forklare/vise hvordan vokalisten dansa.. Den demonstrasjonen var et syn for guder!
Madison Skrevet 24. mars 2003 #10 Skrevet 24. mars 2003 ja det vil jeg tro, helt herlig Bra det ble treff på første forsøk her da :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå