Gjest anonym nå.. Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 jeg ønsker og kjøpe en god hi teck vibrator, helst rosa (men tar i mot forslag til andre farger) og den må være vanntett.. noen som vet? noen anbefalinger?
Gjest doh Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hva med blå, rød, gul, svart, grønn, lilla eller orange? Er du på nett? Nei...
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 hva med og bare klappe igjen om du ikke klarer og forholde deg til spørsmålet? jeg spurte om det var noen som vet... og det gjør tydeligvis ikke du...
Tinge_Ling Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 hva med og bare klappe igjen om du ikke klarer og forholde deg til spørsmålet? jeg spurte om det var noen som vet... og det gjør tydeligvis ikke du... Hva med å ta en titt på . www.kondomeriet.no eller lignende nettsider. Pleier stå mye om div ting der inne:)
Gjest Pax Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg googlet og fant! Får jeg en belønning, eller?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg googlet og fant! Får jeg en belønning, eller? takk skal du ha! du kan få en klem og en blomst?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå