Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så forferdelig kjedelig å prøve klær. Enda kjedeligere å gå rundt for å lete. Når jeg kommer inn i en butikk, blir jeg bare helt frustrert over alt som henger der. Hvis jeg ikke er så heldig å se rett på noe aktuelt - suser jeg bare gjennom butikken, og like tomhendt ut. Egentlig burde jeg hatt hjelp - vært i en butikk hvor de er veldig flinke. Da kunne jeg sagt: Finn noe som passer til meg!

Noen som har tips om bra butikker, hvor man kan få god hjelp? (Drammen/Oslo-området) Jeg liker litt barske (typete)enkle klær (uten for mye krimskrams), liker spesielt sort og hvitt/offwhite. Liker å ha litt utenom det vanlige, så jeg slipper å se samme klærne på alle rundt meg. Følger ikke moten slavisk, selv om jeg kan falle for enkelte ting (f.eks har jeg flere tunika/kjoler utenpå bukse) Er liten og slank og bruker de minste størrelsene.

Det nytter ikke å kjøpe på postordre, blir sjelden fornøyd

HJÆÆÆLP :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres litt ut som meg... :ler:

Det du kan gjøre, er å kikke gjennom katalogen de har (f.eks h&m) og finne ut hva du vil ha der, så slipper du å gå mellom stativene på måfå.

Ellers så må man vel nesten bare prøve klærne...hvis du ikke tar den tungvinte veien ved å måle hele deg og så kjøpe klærne basert på mål. (Noe jeg aldri hadde orka, siden målene varierer fra butikk til butikk)

Eller-kanskje du rett og slett skal begynne å sy dine egne klær?:lur:

Lykke til med :shoppe: !

Skrevet

Fy søren, dette høres ut som meg. Derfor er skapet mitt fullt av ingenting, eller i beste fall diverse bomkjøp... Kjøpe klær er det verste som finnes!

Mitt ønske er at noen bare handler inn og henger tingene i skapet mitt! :ler:

Enkelte kjøpesentere har jo shoppingkonsulent, ellers kan det sikkert lønne seg å gå i en butikk og be om hjelp! En jeg kjenner fortalte faktisk i dag at hun hadde gjort nettopp det - og blitt kledd opp fra topp til tå, storfornøyd!

Du har ikke en god venninne som er flink til å shoppe, da?

Sjefen min har lovet å være med meg på handletur en dag, hun er shopoholiker... Og jeg tar i mot all hjelp jeg kan få... :fnise:

Lykke til!

Skrevet
En Shoppingkonsulent er kanskje noe for deg? Hvis du er villig til å betale for det da.

Jo, jeg burde kanskje kostet på meg noe sånt! Kan hende jeg hadde lært meg endel også ..

Du høres litt ut som meg... :ler:

Det du kan gjøre, er å kikke gjennom katalogen de har (f.eks h&m) og finne ut hva du vil ha der, så slipper du å gå mellom stativene på måfå.

Ellers så må man vel nesten bare prøve klærne...hvis du ikke tar den tungvinte veien ved å måle hele deg og så kjøpe klærne basert på mål. (Noe jeg aldri hadde orka, siden målene varierer fra butikk til butikk)

Eller-kanskje du rett og slett skal begynne å sy dine egne klær?:lur:

Lykke til med :shoppe: !

Jeg kan godt prøve klær, men vet liksom ikke helt hva jeg skal prøve .. Blir bare helt forvirret og frustrert. Det er egentlig best med butikker som har få varer (men ofte veeldig dyre da)

SY KLÆR - ER DU GAL! Da hadde jeg fått mange grå hår da (hvis jeg ikke hadde revet av meg alt sammen da)

Jeg elsker å prøve klær.

Hehe, kanskje du kunne vært shopping konsulenten min da :-D

Fy søren, dette høres ut som meg. Derfor er skapet mitt fullt av ingenting, eller i beste fall diverse bomkjøp... Kjøpe klær er det verste som finnes!

Mitt ønske er at noen bare handler inn og henger tingene i skapet mitt! :ler:

Enkelte kjøpesentere har jo shoppingkonsulent, ellers kan det sikkert lønne seg å gå i en butikk og be om hjelp! En jeg kjenner fortalte faktisk i dag at hun hadde gjort nettopp det - og blitt kledd opp fra topp til tå, storfornøyd!

Du har ikke en god venninne som er flink til å shoppe, da?

Sjefen min har lovet å være med meg på handletur en dag, hun er shopoholiker... Og jeg tar i mot all hjelp jeg kan få... :fnise:

Lykke til!

Jeg har også masse klær og mange bomkjøp. Synes aldri jeg har noe som passer sammen. For alle de bomkjøpene, kunne jeg vel betalt for en hel gjeng med shopping konsulenter!!! Men det er virkelig noe å tenke ppå altså. Tipset om en flink shoppe-venninne også - må tenke meg godt om hvem det skulle være. Ikke verdt å ta med ei som påvirker meg til en helt feil stil f.eks

Men hjelp må jeg tydeligvis ha - nå er jeg rett og slett drittlei og har lyst til å kaste ALT som finnes i skapene! Begynne helt på skratch! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...