Gjest Helenius Skrevet 24. mars 2003 #2 Skrevet 24. mars 2003 Nydelig, synes jeg! (Ikke så rart siden den ligner på den jeg har valgt... det er også en Demetrioskjole med akkurat samme snitt! Jeg prøvde til og med den du har valgt i salongen.) Du blir sikkert kjempefin! Ikke bry deg om gamle tanter, det er du som skal føle deg vel, og som jeg har kommentert tidligere: Bar rygg/skuldre blir med "kledd" med et slør. Lykke til! Du blir kjempefin, det er jeg overbevist om...
meta Skrevet 24. mars 2003 #3 Skrevet 24. mars 2003 Nydelig kjole Jeg skal ha stroppeløs, ingen vet det, men mormoren til forloveden min sa at det fineste hun vet er kjoler som har høy hals i blonder, så jeg er nok uansett for dristig. Men spiller det noen rolle da? Vi unge vil jo aldri passe helt inn i smaken til gamle tanter allikevel. Det viktigste er jo at du liker kjolen. Jeg liker min stroppeløse kjole og uansett om alle de gamle tantene i vårt bryllup hadde sagt at de likte høyhalsa brudekjoler, hadde jeg ikke gått i det Jeg syns kjolen din er kjempefin! :D
Gjest Mzfire Skrevet 24. mars 2003 #4 Skrevet 24. mars 2003 Den var nydelig ja, du kommer til å se vakker ut i den kjolen.. Har sett på den kjolen selv og tidligere lagret den under kjoler jeg kan tenke meg
Junebug Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Ja denne kjolen synes jeg er nydelig, det er nemlig den samme kjolen som jeg har valgt!! Så god smak du har! Jeg har valgt den i ivory. Hadde ikke tenkt å ha stroppeløs kjole, men falt pladask for denne da jeg prøvde den. Jeg synes ikke den er avkledd og har ikke noen motforestillinger mot å gifte meg i den i kirke. Jeg skal ha slør, men synes ikke den er avkledd uten.
Salamandra Skrevet 25. mars 2003 #6 Skrevet 25. mars 2003 Kjolen var kjempefin den.. Ikke bry deg om de gamle tantene du..
it Skrevet 26. mars 2003 #7 Skrevet 26. mars 2003 Kjempefin kjole! Jeg skal også ha stroppeløs kjole og føler ikke at det blir nakent eller at noen kommer til å reagere på det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå