Gå til innhold

Trenger musikktips!

Fremhevede innlegg

Gjest lovejoe
Skrevet

La oss si noen år tilbake..hva likte du da? Jeg likte la bouche og mr president veldig mye..haha... og de blir enda likt når de spilles på vorspill og fest:) Be my looover :D Jeg trengen tips til bra festmusikk! Jeg liker stort sett alt ..dance,trance,rock,pop (ikke danseband,hard metall,techno og country)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bon Jovi (med f.eks. Living on a prayer, It's my life m.m.) får meg alltid i festhumør...

Skrevet

For meg er stort sett det meste av 80- og 90-tallsmusikk ypperlig festmusikk som jeg blir i godt humør av :)

I tillegg til de du selv har nevnt(La Bouche og Mr President, som jeg selv hørte veldig mye på i løpet av den tiden) kan en jo også ta med DJ Bobo, Pandora, E-Type, Maxx, Melodie MC, Scooter, Twenty 4 Seven, Ice MC, Sonic Dream Collective, Corona osv. Musikken du finner på cd'er som Mega Dance, Mr. Music, Yabba Dabba Dance osv. passer vel fint inn i en sånn setting.

Og som sagt fungerer også det meste av 80-talls musikk som skikkelige gladlåter til en fest :jepp:

Gjest Tessmira
Skrevet

Rob`N`Raz - In Command

Amen UK - Passion

Bushman - No one else

Cisco Kid - Pizza Man

Critical Mass - Burning Love

Dj Pulse - Just more

Dj spinback - to the moon and back

Laava - wherever you are

Magic Affair - Omen III

Mauro Picotto - Proximus, Komodo

Mephisto - Mystery of love

Real McCoy - Another night

Snack - Overdose

The Klf - 3am eternal

Sikkert mange av de gruppene ovenfor er som har fler bra sanger også.

Bortsett fra de Altena har skrevet opp så har du jo:

4 strings, 2 Unlimited, 2 Brothers On The 4 Floor, Captain Hollywood Project, Ace Of Base, AC/DC, ATB, Ayla, Basic Element, Capella, Daddy Dj, Daze, Def Leppard, Dj Sammy, Dune, Erotic, Guns`n Roses, Haddaway, Il Cæsar, Infinity, La Bouche, La Cream, Novaspace, Novaspace, Reset, Return, Robert Miles, Smile, Snap, Solid base, Yello.

Håper hvertfall noe av det faller i smak da ;)

Skrevet (endret)
Rob`N`Raz - In Command

Amen UK - Passion

Bushman - No one else

Cisco Kid - Pizza Man

Critical Mass - Burning Love

Dj Pulse - Just more

Dj spinback - to the moon and back

Laava - wherever you are

Magic Affair - Omen III

Mauro Picotto - Proximus, Komodo

Mephisto - Mystery of love

Real McCoy - Another night

Snack - Overdose

The Klf - 3am eternal

Sikkert mange av de gruppene ovenfor er som har fler bra sanger også.

Bortsett fra de Altena har skrevet opp så har du jo:

4 strings, 2 Unlimited, 2 Brothers On The 4 Floor, Captain Hollywood Project, Ace Of Base, AC/DC, ATB, Ayla, Basic Element, Capella, Daddy Dj, Daze, Def Leppard, Dj Sammy, Dune, Erotic, Guns`n Roses, Haddaway, Il Cæsar, Infinity, La Bouche, La Cream, Novaspace, Novaspace, Reset, Return, Robert Miles, Smile, Snap, Solid base, Yello.

Håper hvertfall noe av det faller i smak da ;)

Hehe, fikk skikkelig flashback til 90-tallet og min egen ungdomstid her jeg sitter :ler:

Glemte forresten kanskje å nevne Rednex, Me & My, Hype, Modern Talking(selv om de helst var 80-tallshelter så gjorde de jo et gedigent comeback på 90-tallet), Sash!, Pharaoh, Culture Beat, Watergate, Whigfield, Def Dames Dope, Freebee, Roxette, Paradisio, Loona og så videre.

Husker jeg på 90-tallet digget en sang som het Abracadabra(med gruppen Positive Connections, denne var vel på en av Mega Dance cd'ene- nummer 3 mener jeg å huske) og Toolex med en av sine få hitlåter Fly Away, dessverre er disse bortimot umulig å få tak i den dag i dag. Det var tider det :rødme:

Endret av Altena
Gjest Tessmira
Skrevet

Jaa, så mye bra :digge:

Du hadde vist veldig rett i at de er vanskelige å finne, har open your heart med toolex, men finner ikke fly away eller positive connections - abracadabra :sur:

Får lete litt til..

Skrevet

Positive Connections sin har jeg fremdeles ikke lykkes med å grave frem, men Fly Away fant jeg etter måneder med iherdig leting :jepp:

Gjest Tessmira
Skrevet

da var Positive Connextion i boks, skrives med x og ikke c ;) ting ble fort mye enklere da, hehe.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Hører mye på La bouche enda jeg da :sjenert: Men ellers så går det veeeeldig mye i hardcore/happy hardcore :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...