Gjest Gjest Tina Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hei Jeg har nettopp blitt singel etter et lengre samliv. I det siste har tankene mine gått mye til en som var min store tenårings-forelskelse. Jeg vet at han ble skilt for noen år siden men aner ikke noe om hans sivilstatus nå. Vi bor ca 20 mil fra hverandre og vi har ingen felles venner som jeg kan lodde stemningen hos. Har googlet ham og funnet hans mail adresse (på jobb). Er det dumt av meg å sende ham en mail og si hei? Bør jeg ha en slags forklaring på hvorfor jeg nå helt ut av det blå tar kontakt med ham? Han vil vel forstå at jeg bevist har lett ham opp. Bør jeg ha noen forklaring slik at det virker litt mer tilfeldig at jeg tar kontakt? Er så lenge siden jeg har vært i denne situasjonen. Singel osv. var i begynnelsen av 20-åra sist og er nå over 40. Da jeg googlet ham fant jeg også et ganske nytt bilde av ham og han er jo like flott som dengang da og jeg ble jo helt øm om hjertet. Men hva gjør jeg da?
Jodi Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Den siden du fant mailadressen hans på, kan du ikke skylde på at du var innom den og snublet over et kjent navn? Og at du tenkte at "jøss, han er det lenge siden jeg har pratet med"? Bare skrive noe sånt, og spørre hvordan det står til? Så får du se an hva du får til svar.... ?
Gjest s.n Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Du kan jo sjekke om han er på facebook (hvis du bruker det selv), og eventuelt ta det den veien? Det vekker hvertfall ikke oppsikt at en tar kontakt via facebook! Ellers - hva har du å tape? Kan vel trylle frem en 'jeg leste/så noe som fikk meg til å tenke på den gang ... og så kom jeg på deg. bla bla bla' Har vel ingenting å tape på å prøve??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå