Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med håret før dere legger dere?? Skal på overnattingstur, og håret mitt blir såå flatt hvis jeg ikke dusjer hver dag og føner det:S :tristbla: Noe jeg kan gjøre siden jeg ikke kan dusje hver dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samme problem selv.. ender som regel opp med håret i strikk ;) ellers fletter jeg d før jeg legger meg så jeg får volum nede i stedet for oppe, hehe :)

følger spent med videre om noen har en løsning på problemet :jepp:

Skrevet

Strikk her også - Men må jo være litt lengde på håret da ..

Skrevet (endret)

Edit: Tror jeg kanskje misforsto spørsmålet litt.. ? :klø:

Endret av Mediocre
Skrevet
Hva gjør dere med håret før dere legger dere?? Skal på overnattingstur, og håret mitt blir såå flatt hvis jeg ikke dusjer hver dag og føner det:S :tristbla: Noe jeg kan gjøre siden jeg ikke kan dusje hver dag??

Det er ikke neo du kan gjøre med det.. håret blir jo flatt etter du har sovet på det.

Jeg anbefaler: Tigi bed head small talk - en leave in som du føner håret når du har tatt i den. Neste dag tror jeg ikke håret ditt blir helt flatt. Men håret blir ikke bløtt av den - den gir lett hold - en mindre effekt av hårspray.

Eller liker du helt bløtt hår: Superstar føn lotion fra tigi bed head.

Gjest **siri**
Skrevet
Jeg anbefaler: Tigi bed head small talk - en leave in som du føner håret når du har tatt i den. Neste dag tror jeg ikke håret ditt blir helt flatt. Men håret blir ikke bløtt av den - den gir lett hold - en mindre effekt av hårspray.

Eller liker du helt bløtt hår: Superstar føn lotion fra tigi bed head.

Det skal jeg teste:)

Skrevet

Sebastian volsumskum. Kan brukes mye selv om man ikke får vasket håret på noen dager for det gjør det ikke fett og ekkelt. Typpèr gjerne også hårrøttene litt og sett det opp på en eller annen måte. Umulig å se flatt ut da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...