Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva om en homofil prøvde å sjekke meg opp eller antaste meg, er det greit at jeg slår han da

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Er det greit at en dame slår deg hvis du prøver å sjekke opp henne, hvis hun ikke er interessert?

Skrevet

Siden vi er inne i skråblikk og generaliseringer så vil jeg generalisere i vei og synes menn som slår uten å si ifra på en ordentlig måte først at de ikke er interessert, virkelig er tette mellom øra. Jeg hadde høyere tanker om deg lurven, enn som så.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
ja hvis jeg antastet henne så

Du sa sjekke opp eller antaste.

Skrevet

Jeg synes at voksne fjernkontroller smaker godt med karamellsaus.

Hvis du slår er du teit(, men du kan sikkert gi ham et klaps på rompa).

Gjest vimselot
Skrevet

Vanskelig å svare nå. Hadde først sagt i fra, om han altså antastet meg og ikke hørte, så en ørefik, kanskje...

i alle fall hvis jeg kjente han fra før.

Og da havner jeg vel i kategorien "voldelig", men jeg har erfaring men menn som kan være ganske tette mellom ørene, dvs. en eks av meg, som alltid trur at det er bare å klø på meg...når han har inntatt for mange drinker.

Og hva gjør man da liksom, når ord ikke når fram?

Heldigvis har han alltid vært så animert at han ikke har forstått hvorfor jeg har sagt beklager neste gang vi har møttes og han har vært mer edru....

Gjest Kristin_
Skrevet

Slå noen som prøver å sjekke deg opp? Nei

Slå til noen som antaster deg? Er det i selvforsvar og _ABSOLUTT_ eneste utvei, så ja, hvis det er for å sette vedkommende ut av spill og komme seg unna. Da tenker jeg nærmest en voldtektssituasjon.

Skrevet
hva om en homofil prøvde å sjekke meg opp eller antaste meg, er det greit at jeg slår han da

Hvorfor slå? Du kan jo nøye deg med å gå. Det blir du jo nødt til uansett etter at du har slått.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Bare en som er usiker på sin egen seksualitet vil slå en homo fordi han legger han på deg.

alt du tregner å si er at du er hetro,

Skrevet

Haha, synes det er utrolig komisk hvor truende noen menn finner andre menn som blir tiltrukket av dem... Det er ok å bli skremt, men ikke å slå....

Husk at mange homofile kvinner og menn blir sjekket av det motsatte kjønn som viser liten forståelse for deres legning og ikke vil ta et nei.

Skrevet

noen jenter blir jo hissige hvis de blir forsøkt sjekket opp, eller at non klår på de, og noen ganger tyr de også til vold, det virker jo som om det er ganske akseptert egentlig, så da må det være griet å slå en homse også da vel :popcorn:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor ikke bare si ifra? Kan du ikke bare ta det som et kompliment om noen prøver å sjekke deg opp?

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit å slå noen som forsøker å sjekke deg opp eller antaster deg. At det er akseptert, har jeg vanskelig for å tro. Det er en type klisje framstilling som blir brukt mye i vitsetegninger og på film, men har til gode å se det skje i virkeligheten.

Da en venninne av meg fortalte at hun hadde slått kjæresten i affekt, syntes jeg det var like jævlig som om det hadde vært en kamerat som hadde slått kjæresten sin. Det er helt forkastelig.

Vold er ikke et godt argument eller en god måte å gi avslag på. Fatter ikke at dette er et spørsmål en gang.

Noen prøver å snu likestillingsproblematikken på hodet i alle sammenhenger, og mener at kvinner ønsker/har oppnådd at alt er lov for oss, og ingenting for menn, men det er ikke tilfelle.

Vold og voldtekt er ikke greit uansett hvilket kjønn som utfører det. Og attpåtil legning... Håpløst idiotisk og lite seriøs problemstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...