Gå til innhold

Hvordan bruke spinat i maten?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Denne skal jeg også prøve til uka. Har vært og handlet nå. Men fersk spinat var veldig dyrt syns jeg så jeg kjøpte frossen. 125 g spinat til 25,-. Blir sikkert bra det også.

Jeg handlet inn idag og skal prøve imårra, hørtes veldig godt ut... Hva er best tilbehør? Salat og bagett som til vanlig lasagne? Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg handlet inn idag og skal prøve imårra, hørtes veldig godt ut... Hva er best tilbehør? Salat og bagett som til vanlig lasagne? Andre forslag?

Hmmm.. Den var grei, men minnet altfor mye om omelett for meg. De andre som liker omelett synes den var veldig god..

Skrevet
Hmmm.. Den var grei, men minnet altfor mye om omelett for meg. De andre som liker omelett synes den var veldig god..

Omelett? :klø: Denne retten inneholder jo ikke egg, med mindre man bruker eggpasta.

Gjest vimselot
Skrevet

Hørtes nydelig ut i en pai, blandet med f.skj. typer ost osv, mens jeg foretrekker brennesler, om jeg lager suppe, både gratis og godt...

Brennesler har sesong helt til høsten/vinter også, bare man husker på å bruke en ljå el. lign. (da starter de å vokse igjen)

Skrevet
Omelett? :klø: Denne retten inneholder jo ikke egg, med mindre man bruker eggpasta.

Joda, den inneholder 3 egg, som man kjenner godt at er oppi... Men som spinatomelettlasagne var den god.

Skrevet
Joda, den inneholder 3 egg, som man kjenner godt at er oppi... Men som spinatomelettlasagne var den god.

Hvordan kunne jeg unngå å se det? :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...