Gå til innhold

Uansvarlig

Anbefalte innlegg

Gjest Knallogfall
Skrevet

2005 flytta jeg til en godt voksen mann (med 40 kubikk flunkene nytt innbo og div, han eide nesten ingen ting av innbo, kun en hullet soffa fra 1950)...som jeg trodde at jeg skulle gifta meg med.. etter et par uker kom hans mor og bror fra sverige og jeg ble sendt ned i en kald kjeller i 10 jule dager . de benyttet allt jeg eide . moren gikk i gjennom allt jeg hadde . Gjorde allt for å få meg til å forsvinne derfra, men da uten alle mine eiendeler... ( jeg jeg fikk ikke komme opp fra kjelleren.. De dro hjem etter 10 dager, jeg fikk komme opp.. Jeg spurte hva dette var, og hva han ville ... han ville at jeg skulle bli.....han hadde ryggen fri .. sa han... hadde ikke noe med dette som mora og hans bror hadde holdt på med..

Etter at de hadde reist, var det ikke noe bedre... han drikker MYE, sendte meg ned i kjelleren titt og offfte.. " rotte, drittkjerring, du duger ikke til noe, ingen liker deg, alle vet hvordan du er, du er sinnsyk, du skulle vært innlagt, kom deg til helvete ut, du er ingen kvinne ,jeg skal knuse deg , ( han har slått ut to tenner på meg- og uten forvarsel, så kasta han meg ned trappene , slik at jeg hadde ondt i ribbena i 4 mnd etterpå ,ved et tilfelle - exc - er yndlings ordene hans når han drikker.... dagen etter vil han at jeg skal bli...

Blir jeg sint og lei meg for hans oppførsel mot meg - ja da er jeg sinnes syk og ikke er til å ha i hus....

Jeg har fått flytta ut tingene mine fra hans hus, fått min egen leilighet, men har fortsatt kontakt med han...han masser om at jeg skal si opp leiligheten min og flytte inn i gjenn til han - men har sagt til han at det kommer jeg aldri til å gjøre.....

På disse 2 årene , så er jeg blitt mange år eldre både i sinn og skinn... ( og det merkelige er, jo værre jeg ser ut, jo mer skal han vise meg frem ti andre )selv tillit eier jeg ikke lengre...det er vel derfor han har slik stor makt over meg, at jeg ikke klarer å bryte ut .

Jeg som var så glad i livet ... og hadde store forhåpninger til allt, sitter i gjenn og føler meg som han sier " udugelig" :lete:

PS:

Heldigvis, tør jeg si : men etter allt dette, så har jeg fått vite at han har oppført seg likt mot mange damer, før jeg fikk vite det, så klarte han å innbilde meg at jeg VAR mentalt syk , ( jeg vurderte en stund å legge meg inn på psyke pga dette og at jeg trodde på han)

Hva gjør jeg, hvordan kommer jeg meg ut av et slikt forhold? ?????

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

kutt han ut cold turkey....ikke ha noe med mannen å gjøre, og si du vil gå til politiet om han fortsetter å plage deg.

Gjest beekeeper
Skrevet

Ring politiet, selvfølgelig. Herregud, mannen har stengt deg ned i kjelleren. Der burde vel varsellampen ringe om at han ikke vil ditt beste?

Skrevet

Å ha noe som helst med denne mannen å gjøre er galskap. Hva i all verden skal du med ham? Det finnes masse bra menn og så er du sammen med dette avskummet her. Vil du ikke heller ha en som synes du er flott og behandler deg bra?

Skrevet

første gang han sendte deg i kjelleren, burde du tat med alle sakene dine og forsvunnet derfra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...