iss Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 (endret) I natt våknet jeg klokka halv fire av at noen ringte på Trodde jeg Var ingen der, og mens jeg tittet på ringeklokka så begynte det jammen å ringe. Kan tro jeg ble paff! Nå har jeg hørt om ett tilfelle til der ringeklokken fra Claes Olsson lever sitt eget liv! Flere som har opplevd det samme? Endret 28. august 2007 av iss
Chica Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Sånn trådløs sak? Kan lett la seg påvirke av andre trådløse ting i nærheten som går på samme frekvens...
Amused Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Flere som har opplevd det samme? Ja, jeg har hørt om flere som har det problemet med ringeklokka fra Clas Ohlson Mora til ei venninne skjønte ingenting da en hund begynte å bjeffe i gangen! Ikke nok med at ringeklokka ringte når den ville, men den skiftet lyd også Du får gå og bytte den, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Ja, det har jeg opplevd hos oss og!! Den ringer av og til uten at noen har trykket på. I tillegg skifter den ringelyd av seg selv.... Merkelig!
Ståle Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Clas Ohlson-spøkelset! Huff, hadde noe sånt skjedd her hadde jeg garantert friket ut. Ja,opplevde d ofte æ.... Va tydelig at noen i nabo laget hadde noe som gikk på min frekvens
Grooo Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Kan være naboer med samme ringeklokke ja. Har ei venninne (også i Fredrikstad...) som nettopp har flyttet inn i nybygget blokk. Der ringer klokken når den selv vil, noen ganger når hun slår på lyset i gangen, andre ganger når hun slår av lyset på badet. Aldri når noen trykker på knappen, og masse når det lyner. Og det er slik "ordentelig" ringeklokke, ikke en trådløs.
Lenemor Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Det samme problemet har faren min med sin ringeklokke... Den begynnte å ringe når jeg gikk ut av badet i underetasjen. Det var sent på kvelden og jeg ble livredd. Men fant fort ut at det bare var ringeklokka som lever sitt eget liv.
~Mocca~ Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Hehe, du har sikkert samme ringeklokken som vi har fra Claes Ohlsson.. Den ringer på når det måtte passe den, bare ikke i samme melodi som vi har innstilt den på. Så når vi har besøk og den ringer på av seg selv får vi alltid spørsmål om vi ikke skal åpne opp..
Gjest Elastica Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Kan være naboer med samme ringeklokke ja. Har ei venninne (også i Fredrikstad...) som nettopp har flyttet inn i nybygget blokk. Der ringer klokken når den selv vil, noen ganger når hun slår på lyset i gangen, andre ganger når hun slår av lyset på badet. Aldri når noen trykker på knappen, og masse når det lyner. Og det er slik "ordentelig" ringeklokke, ikke en trådløs. Minner meg om da naboens baby call slo inn på vår. Og der skjedde det mye mer enn at babyen skrek, for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå