Gjest gjest86 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 hei, håper kan noen hjelpe meg litt her, jeg er en jente som er sammen med verdens herligste gutt, og er skikkelig forelsket i ham, han gir meg komplimenter hele tiden og jeg kjenner at det er så utrolig deilig å vær med ham. men her om dagen lå vi å koste på sofaen, men da han sa til meg at jeg var så søt( noe han sier ofte), for det plutselig en tanke gjennom hodet mitt om at jeg ikke var forelsket. dette fatter jeg INGENTING av for dagen før tenkte jeg med meg selv at jeg begynner å elske denne gutten, så jeg føler meg helt dårlig i dag og forstår ingenting, jeg vet jo 100% at jeg er forelsket i ham, men jeg ikke klarer å kvitte meg med den uvell følelsen som den tanken gav meg, jeg ble så redd og kvalm av den tanken, for jeg vil ikke miste kjæresten min. er det noen andre som har opplevd å få sånne tanker som du bare vet at ikke stemmer men som alikevell dukker opp i hodet?
AlmaCity Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Har det stadig vekk slik jeg. Det er nok fordi du har det så bra, at du er redd for at det skal ta slutt, og så tenker du på den ytterste konsekvens på en måte...
Gjest gjest 86 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Har det stadig vekk slik jeg. Det er nok fordi du har det så bra, at du er redd for at det skal ta slutt, og så tenker du på den ytterste konsekvens på en måte... ja, for når jeg setter meg ned, slapper av og tenker over hva jeg tenker på så må jeg le, for det stemmer jo ikke, men klarer ikke kvitte meg med den uvel følelsen, nesten som skyld som sitter i magen, jeg er så utrolig glad i ham og skulle ønske den gikk bort, fort, nå har jeg riktig nok bare hatt den i en dag, men den er fæl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå