Gå til innhold

Hva er hobbyen din ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Innebandy - trening som er sosial og kjempegøy!

Fotografering - har med speilrefleksen overalt...

Baking. Middagsretter fikser jeg ikke helt - men jeg ordner gjerne dessert of kaker!

Brodering! Føler at jeg må ha litt erfaring med kjerring-aktiviteter etter som jeg blir eldre....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har vært innom en del hobbyer opp gjennom årene, men nå er det bare formgiving som interesserer meg :D Og musikk og bøker.. Okei, det var litt alikevel :)

• 2 uker senere...
  • 5 år senere...
Gjest Gjest_Alexandra_*
Skrevet

Venner er en viktig del av live mitt! Eg klarer ikke leve uten dem :D og musikk^^ tegne driver eg med og og friluftsliv gå en tur på fjellet med hest eller noe. det er ufattelig morro !! :)

Skrevet (endret)

Tja... som hos de fleste andre her går hobbyene mine i rykk og i napp. Men de hobbyene som holder seg stabile er nok filming og skriving. Lager musikkvideoer, kursfilmer, kortfilmer og andre ting. Filmer og redigerer alt sammen selv.

Ellers holder jeg på med en bok som er utrolig tidkrevende. Boken er basert på kildemateriale, så det tar eeeeeevigheeeeter å få den ferdig. Stoffet jeg får inn må sjekkes og granskes. Dette tar lengre tid enn å skrive selve boken. Har tatt noen år allerede .

Nå i vinter har jeg planer om å få en ny hobby. Har fått meg bolig og tenkte å male litt.

Anbefaler begge de førstnevnte hobbyene på det varmeste! Den siste hobbyen er jeg litt usikker på, da jeg tror jeg kan kvalifisere meg til britiske TV-programmer som har titler som: "Kjære, jeg ødela huset vårt". :sjenert: Ser for meg at jeg om et år blir nødt til å tilkalle eksperter som kan rette opp de estetiske ødeleggelsene som jeg har stelt i stand...

Endret av nettvenninnen
Skrevet (endret)

Nå ser ikke jeg på familieliv, venner og slikt som hobby...

Men av det jeg kaller hobby er f.eks scrapbooking(lager kort, album, kalendere, osv. kjempegøy, men tar noe tid og er tildels dyrt.)

Rir en del gjør jeg og, selv om det har blitt altfor lite av det i det siste:(

Broderer gjør jeg, men liker ikke å strikke/hekle.

Ellers har min samboer og jeg to hobbyer som vi driver med ilag.. Det er akvarium(har for tiden 4 gående, men har flere "på lager" som venter på å komme opp.) ,samt at vi elsker AmCar`s! Nei, ikke motorsykkel, men amerikanske biler! Er med i amcar klubben her, og kjerringbilen min er amerikansk SUV:)

Liker også å fotografere, men har nok ikke verdens beste kamera.. Dog får jeg tatt noen dugelige bilder av f.eks akvariene og bilene her.

Også har jeg jo hundene! Trener lydighet med valpen, og også agility etterhvert. Med den andre hunden blir det mest trekk, kløv og jakt.

Endret av Heart7086
Skrevet (endret)

Hobbyene mine er hest og hund :)

Og baking, det er gøy og smaker godt! :biggrin:

Endret av Camilla89
Skrevet

Yoga, matlaging, baking, kakedekorering, fotografi blandt annet. Og saa tenker jeg aa proeve meg paa scrapbooking etter hvert :)

Skrevet

Jeg rir tre ganger i uken. Og dette er vel min store hobby.

Har noe som kallers fôrhest. Hesten rir jeg på tirsdager og torsdager, plus rideskole på onsdager. Det blir en del det!

Sånn utenom hesteinteressen, hører jeg mye på musikk, spiller gitar, tegner, tar bilder, og designer forskjellige ting.

Gjest WildRider
Skrevet

Min største hobby, hesten min må jeg vel nesten kalle livstil. Ellers er jeg veldig glad i å male og tegne, sy, designe og diverse annet innen der.

Gjest Pascale
Skrevet (endret)

Jeg har ikke noen annen hobby enn å lese, spille spill og å være på et virtuelt sted.

Jeg holder meg borte fra SL, There og de andre stedene, men jeg er på imvu.

Bare for å VISE altså, her er min avatar:

Noen vil vel si at jeg ikke har noe liv, men det er mitt liv.

Innlegger er ryddet - Reglene

Kristin -mod

Endret av Kristin
Skrevet

Jeg hekler litt av og til, har oensket meg noen boeker med oppskrifter og teknikker til jul (har hittil kun heklet i fri form).

Og saa har jeg nylig begynt med aa lage vesker. Har kjoept ei bok og valgt ut et moenster jeg skal lage, har handlet inn materialer og tegnet opp moensteret, men ikke kommet meg lengre enda :)

Skrevet (endret)

* Drevet med karate i mange år. Nå er jeg ikke så aktiv lenger grunnet studier og jobb, men jeg liker å følge med, og jeg regner meg ikke selv som en som har sluttet. Tar bare en lang pause kan man si. ;)

* Politisk arbeid. Har vært aktiv politisk i mange år, har og hatt flere verv, noe jeg synes er moro. Kommer dog nå til å trappe ned litt, da man kan bli litt lei i perioder også. Vil prioritere andre ting, som f. eks kjæresten min. :)

* Dikt. Jeg elsker å skrive dikt, samt lage diktkollager.

* Scrapbooking. Driver mye med det, både i fysisk format, og digitalt.

* Tegning. Veldig moro, men går i bølgedaler alt ettersom.

* Fotografering. Etter at jeg fikk meg eget speilreflekskamera har fått litt dilla på å ta bilder.

* Film. Er lidenskapelig opptatt av film, og skriver også filmanmeldelser på fritida.

* Frivillig arbeid. Har tenkt til å gå inn som besøksvenn, håper jeg får lov til det. Ikke direkte en 'hobby', men uansett noe som gjør meg glad i hverdagen.

* Lese bøker. Elsker bøker! Beste jeg kan slappe av med. Leser ofte og mye.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • 3 uker senere...
Skrevet

.: Foto

.: Hunden min. Lydighetstrening og tur. Senere; spor og agility

.: Jakt og fiske

.: Musikk, konserter

Skrevet
Mine hobbyer:

Linedance

Glassmaling

bortsett fra det så har jeg sånne "periode-hobbyer".... som blir gjort litt i rykk og napp, ofte blir jeg ikke ferdig med "prosjektene" heller... disse er:

- tegner store bilder med kritt

- syr/omsøm av klær

- lager bursdagskort

hehe... denne tråden var gammel! :ler:

Hobbyene mine har endret seg litt siden sist, og noen av dem har utviklet seg fra å være hobbyer til å bli lidenskaper, så dagens situasjon:

Mine lidenskaper, som jeg er avhengig av i hverdagen:

- Dans (hovedsakelig salsa, cubansk og NY style + litt afrodans og annen latinsk dans)

- maling (hovedsakelig akryl, men tegner fremdeles med kritt, og blander gjerne inn tegning i maleriene. Har det som noe mer en hobby, og ønsker å klare å leve delvis av salg på sikt.)

- Yoga - blitt avhengig!

I tillegg syr jeg fremdeles litt nå og da, men de glassene jeg hadde malt landskap på, er fremdeles kun omrissene... hehe. ble aldri noen fargelegging der gitt. :fnise:

Skrevet

Noen av mine :)

- Rc Helikopter og Rc Fly

- Bordtennis

- Musikk (er DJ)

- Fotball så klart, Man United in my heart <3

- Counter Strike: Source

- Bil kjøring!

Osv osv

Skrevet

Diverse nett- og datarelaterte greier. Nå er jeg dessverre ikke hjemme og kan sulle med mitt, så da endte jeg opp med å regge meg her av pur kjedsomhet.

Skrevet

Hobbyer ja, det er jo noen... :)

- Håndarbeid; strikking, hekling, brodering

- Maling; med akryl

- Fotografering

- Hunden vår; en malamute

- Data og Internett

Og enda mer, men husker ikke alt jeg driver med... :gjeiper:

Skrevet

Min hobby er nok baneskyting. Selv om jeg har hatt en slags pause i 2-3 år nå av diverse grunner... Har vært på 2 treninger nå i jula da, og jeg er et naturtalent, skillsene er der fortsatt. Skikkelig moro :] Når jeg får muligheten kommer jeg nok til å ta det opp igjen, for jeg har satset en del og kjøpt mye dyrt utstyr, pluss at jeg elsker skyting :]

I tillegg er jeg veldig glad i speilrefleksen min. Tar i perioder veldig masse bilder, men jeg er ikke no god på bilderedigering :/

Og fugler <3 Med en far som er ornitolog er kanskje ikke dette så rart for meg, selv om det kanskje høres litt rart ut for ca alle andre. Ringmerking er knall. Jeg elsker fugle-kyllinger. Og de 2 siste årene har jeg hatt sommerjobb på Svalbard som feltassistent som følger av dette ^^

Er vel ikke så mye annet, sånn egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...