koldbruna Skrevet 5. april 2003 #41 Skrevet 5. april 2003 Har mange Hobbyer * Lage hjemmeside (en hobby som tar mye av tiden min) *Bake og hive i fryseren *Lese bøker *Sy gardinder og duker *være sammen med venner *Spille PS2 *se filmer *høre musikk *skrive brev Det er sikkert flere men kommer ikke på flere i farta nå. koldbruna
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. april 2003 #42 Skrevet 6. april 2003 Min største hobby og lidenskap er hester. Det har jeg drevet med siden jeg begynte på barneskolen.. Har rett og slett fått det i blodet, og kommer nok alltid til å drive med det. Desverre har jeg ikke allverdens tid til det, så jeg har ikke egen hest (ikke råd til det heller..), men får låne min beste venninne sin hest når jeg har lyst! Så jeg er heldig! Men en vakker dag skal jeg kjøpe min egen hest! Andre hobbyer: Min kjære , være med vennene mine&våre, lese bøker, tegne, leke med rottene mine, shoppe (!), ligge på sofaen og glo på tv (....). .. Har tenkt å lære meg litt om tarot, så det kan jo bli en slags hobby..?
myagi Skrevet 8. april 2003 #43 Skrevet 8. april 2003 Jeg kjøper ensfargede t-skjorter som jeg dekorerer. Med tekstil kliss. Skriver gjerne noe. Også limer jeg på strass steiner heter det vel på ulike plagg. Siste jeg har begynt med er å lage en veske. Den blir dritkul.
mina-mor Skrevet 8. april 2003 #44 Skrevet 8. april 2003 Har mange hobbyer jeg.. Ishockey - spiller selv, og ser på Brodering - prøver da i allefall.. Synge - ser på det som en hobby.. for jeg elsker å synge :D Fotografering - tar alltid masse bilder, syns det er kjempegøy Skrive brev - har x-antall brevvenner Lese - leser masse.. men litt for lite pensum tror jeg.. blir mye anna.. Være med venner og samboeren min :D Musikk :D Trene mina :D
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #45 Skrevet 9. april 2003 Blir for liten tid til hobbyer men jeg prøver... *alpin *scooter kjøring *spinning *reise *brodering *home parties (selger selv) Men favoritt "hobbyen" er lek og skøy sammen med min sønn på 2 og sambo... (oppfører seg som en 2 åring noen ganger.. ) -Cille
Gjest Lady-M Skrevet 9. april 2003 #46 Skrevet 9. april 2003 Har holdt på med sportsdans (latin) i mange år - savner det kjempemye! Det ble mer en livsstil enn en hobby. Har prøvd meg på maling, det er kjempegøy, men jeg gir opp litt for lett.. Ellers er mine hobbyer trening (vekter, aerobic), kattene mine (mine aller beste venner!), blomster og interiør.
Maxine Grey Skrevet 12. april 2003 #47 Skrevet 12. april 2003 Slektsforsking (nr. 1) Hagearbeid (vekstrom i kjelleren utvider sesongen) Bøker (storsluker) Håndarbeid (hardangersøm, strikke, hekle, makramé) Foto (har fått digitalkamera og mikser mye rart på data) Tegning (driver nå med lay-out på trykksakene til bryllup) Prosjektene varierer gjennom året, men stort sett: DØGNET ER FOR KORT!
Maxine Grey Skrevet 12. april 2003 #48 Skrevet 12. april 2003 Glemte å nevne at jeg driver også med å PRØVE å lære litt gresk.
Gjest ButtHead Skrevet 12. april 2003 #49 Skrevet 12. april 2003 Trener en god del, eller for å være ærlig trener jeg ikke så mye lenger, har blitt litt lat.. :-? Tenker seriøst på å begynne å spille gitar, så det blir vel snart en slags hobby for meg
bare meg 79 Skrevet 18. april 2003 #50 Skrevet 18. april 2003 Min sørste hobby er Den fantastiske MC en min :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: KG selvfølgelig Venner, kino og konserter Sikkert mer men det er nå det jeg tenker på nå Skal liksom ha trening som hobby og :oops:
Gjest Mere Te Skrevet 21. april 2003 #51 Skrevet 21. april 2003 Dans interiør, hus, hage og oppussing litteratur matlaging
'Lilly' Skrevet 21. april 2003 #52 Skrevet 21. april 2003 Mine hobbyer: Oljemaling Fisking Matlaging Hage og hus... Lage ting, enten det er håndarbeid, dekorering, "snekring" etc.. Kattene mine...
kristine 80 Skrevet 22. april 2003 #53 Skrevet 22. april 2003 Elsker og synge.. synger det som er og velge mellom. Synger i 2 kor. Kristine
Maz^ Skrevet 23. april 2003 #54 Skrevet 23. april 2003 Må ærlig innrømme at jeg egentlig ikke har noe fast hpbby, annet enn pc og slikt. Ser for tiden etter hus, har gjort det en stund, så det kan vel regnes som hobby. Hehe, ser støtt og stadig etter møbler og slikt! ( ...og det før jeg har et sted å bo!) Liker å drive på med hus og interiør, ja! Vurderte å brodere, men tror jeg er for utålmodig til det! Danse gjorde jeg før, fikk skryt, men er en del år siden. Kunne tenke meg å lære salsa! Hadde vært morsomt å dra frem håndballspillingen igjen Er ca 5 år siden jeg sluttet å trene regelmessig....så er nok i litt "uggen" form, jah ;D Gåturer er en herlig hobby, men gjør det for sjelden. Er deilig, midt på natten, å gå seg en lang tur alene! ( noen ville kalle meg gal, men søren heller, er deilig å være omringet av stillhet når man går !! )
brum Skrevet 23. april 2003 #55 Skrevet 23. april 2003 Mine hobbyer er: - fotball (selvfølgelig ) - Spinning - Golf - Være sammen med venner - Interiør og design.m.m.
aline Skrevet 24. april 2003 #56 Skrevet 24. april 2003 Mine hobbyer: Linedance Glassmaling bortsett fra det så har jeg sånne "periode-hobbyer".... som blir gjort litt i rykk og napp, ofte blir jeg ikke ferdig med "prosjektene" heller... disse er: - tegner store bilder med kritt - syr/omsøm av klær - lager bursdagskort
Livets datter Skrevet 24. april 2003 #57 Skrevet 24. april 2003 - lager bursdagskort Dette er morsomt.
aline Skrevet 24. april 2003 #58 Skrevet 24. april 2003 Jepp! Også har jeg masse forskjellig type papir, bruker gjerne bilder av vedkommende som en del av kortet, river, skriver, limer og holder på værre! Artig! Glassmaling er også skikkelig morsomt altså! Og man kan gjøre mye mer en jeg trodde når jeg startet! De siste glassene jeg prøvde meg på tegnet jeg små bilder av landskap på, og det gikk heeelt fint jo!! Har bare å fargelegge dem igjen nå!
Fru Fomle Skrevet 24. april 2003 #59 Skrevet 24. april 2003 Har dessverre ikke så veldig mye tid til hobbyer som jeg skulle ønske med to små, mann, jobb, hus etc. Men så bruker jeg nok mye tid foran TV og PC da :oops: Hobbyene for tiden: - Trening (jogging, styrketrening) - Lese bøker (går mest i ukeblad, men...) - Hagearbeid Skulle gjerne brukt tid på å lage fotoalbum, pusse opp gang og barnerom og laget noen tøffe svære malerier. Kanskje i morgen eller neste uke? -valla-
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #60 Skrevet 28. april 2003 Har eget kombinert data og hobbyrom. Driver med ganske mye rart. Perlebrodering Brodering Strikker litt Påske- og julepynt Maler litt på tre Patchwork Såpekoking Laget sjokolade Miniatyrer Vindusmaling Husker ikke noe mere i farten... De tingene er iallefall kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå