Julie Skrevet 25. mars 2003 #21 Skrevet 25. mars 2003 Mine hobbyer er; Hund, lese bøker, musikk, jakt, friluftsliv og mc.
Fiola Skrevet 25. mars 2003 #22 Skrevet 25. mars 2003 Jeg maler møbler og vegger. Liker å pusle i hagen. Aller mest liker å lese jeg gode bøker.
xeyes Skrevet 26. mars 2003 #23 Skrevet 26. mars 2003 Trening Fotografering Motorsykler Data og Internett Mannen min /m bikkje
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #24 Skrevet 26. mars 2003 Hei Livets datter :D Dette var flotte bilder du hadde brodert,Lanarte har mange fine bilder. Har du kjøpt disse via nett eller i ordinære håndarbeidsforettninger.Artlier Margrethe har mye fine ting. Hei "indianlady". Lanarte er favoritt-leverandøren min av broderier. Jeg har en "fast" brodeributikk som jeg bestiller fra, etter å ha bladd i katalogene deres. Synes dette er litt tryggere enn å bestille fra nettet. Jeg er medlem hos Atelje Margaretha, og har også bestilt varer derfra, da de også har Lanarte-produkter.
klaraklokk Skrevet 26. mars 2003 #25 Skrevet 26. mars 2003 Hei Livets datter! Utrolig flotte bilder de du har laget. Nesten på nippet til å kjøpe slike selv...men nå¨er jeg ikke så glad i å sy og brodere da.....
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #26 Skrevet 26. mars 2003 Hei Livets datter! Utrolig flotte bilder de du har laget. Nesten på nippet til å kjøpe slike selv...men nå¨er jeg ikke så glad i å sy og brodere da..... Takk takk. Ja, de er veldig fine. Må få dem opp på veggen snart.
klaraklokk Skrevet 26. mars 2003 #27 Skrevet 26. mars 2003 Alt av håndarbeid!!!! Og jeg har mange prosjekt på gang hele tiden... Jeg tørr ikke ramse opp alle for jeg har nesten ikke oversikt.. :oops: Men jeg har endelig fått meg et hobbyrom. :D Der skal det toves opp og ned i mente. Det er min store lidenskap nå. Votter, tøfler, figurer osv. Jeg sikter fram mot å lage et flott veggbilde for å ha i stua. Ellers så strikker jeg, broderer hardangersøm, har vevd litt. Jeg gjør egentlig d meste jeg. Ja og så holder jeg på å lage en stor fin juletreduk. Men nå er det vår og det klør i fingrene etter å plukke i mine blomsterbedd. Når jeg har tid så leser jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #28 Skrevet 26. mars 2003 min hobby er min idrett. har hest og rir konkurranser. får snart en til fra danmark, gleder meg!! men både travelt og dyrt - hver ettermiddag fra 4 til 9 går med, og antar jeg bruker 100 - 150 000 i året nå som jeg får meg en til... men - ville ikke vært foruten!! så lenge jeg kan kravle meg opp på en hest, kommer jeg til å fortsette
Murvel Skrevet 26. mars 2003 #29 Skrevet 26. mars 2003 Jeg har mange hobbyer, men desverre er det alltid noe jeg ikke får tid til å gjøre. Jeg kan ikke leve uten bøker. Har alltid en bok for hånden. Nå har jeg fått dilla på Linedance, og bruker mye tid på det. Det er glimrende, for da får jeg rørt meg. Det er veldig sosialt, og hele familien er med - samboern, dattern hans, mora mi, noen venner osv. Har motorsykkel, og snart er det varmt nok til å kjøre! Har akkurat fått meg ny hund, kjempekoselig kammerat. Snart begynner fotballsesongen også. Gleder meg. Har alltid en planlagt reise. Men det spørs om det blir noe av USA- turen i mai. Slektsforskning og pistolskyting er noe av det som har måttet vike... Nå må jeg vel ut å jobbe i hagen - skulle ønske det var en hobby...
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #30 Skrevet 26. mars 2003 Men jeg har endelig fått meg et hobbyrom. Heldiggris!
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2003 #31 Skrevet 26. mars 2003 Har en drøss med hobbyer jeg. Liker å drive på med håndarbeid (strikke, hekle, brodere), male og tegne, dekorere tre-ting, decoupage, snekrer gjerne litt, innreder hjemme (interiør), hund.. og PC-en min da... :oops: Får ikke tid til alt, men tar det ettersom inspirasjonen kommer. Er fryktelig utålmodig og blir ofte lei når jeg ikke får det til. Derfor har jeg et kjøkkenskap fullt av uferdige ting. Tror aldri at jeg kommer til å fullføre dem, men har ikke hjerte til å kaste likevel.
klaraklokk Skrevet 26. mars 2003 #32 Skrevet 26. mars 2003 Ja livets datter. Det er utrolig herlig. Jeg koser meg glugg ihjæl. Har steroanlegg, masse hyller og god benkeplass. Gjett om jeg koser meg :D :D :D
Gjest Torika Skrevet 26. mars 2003 #33 Skrevet 26. mars 2003 Jeg driver med masse forskjellig hobby...det går nok litt i rykk og napp. Akkurat nå driver jeg mye med maling på treting...så broderer jeg bunad til mitt barnebarn som skal konfirmeres i mai...så i år går påsken med til montering av den. Jeg driver MYE!! med data, Kvinneguiden MÅ!! jeg innom dagstøtt. Jeg er nok typen som har mange jern i ilden samtidig Masse halvferdig arbeid som jeg bytter på når jeg blir lei av det ene. Ramser opp lnoe av det jeg driver med Strikking Lappeteknikk Brodering Maling(elsker å male troll)
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2003 #34 Skrevet 27. mars 2003 Jo, jeg driver med kickboksing og streetjazz, altså dans. Og svømming, venner. Hagearbeid en hobby, da? :o Også selvfølgelig kjære KG!
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 27. mars 2003 #35 Skrevet 27. mars 2003 Har egentlig kanskje litt for mange hobbyer. Drev mye med alpint før, men det er utsatt på ubestemt dato - kanskje for alltid - pga knust kne. Ellers herjer jeg med bilene mine, skrur og bygger og restaurerer. Liker å kjøre på bane også, men selv det blir litt vanskelig med bad knee. Så det blir mest de sånn der kjedelige sitte-stille-hobbyene Bygger en del modeller, sånne fly og biler og sånt, limer og maler. faktisk ganske avslappende, og så veldig tidkrevende. Så skriver jeg av og til. Vært veldig sporadisk i det siste, mye pga at jeg først får det til når det er stille rundt meg. Det er lenge siden nå. Ellers leser jeg en del, tegneserier og bøker. Ser mye film. Leser mye historie, spesielt krigshistorie. Ellers gjør jeg gjerne det jeg er aller aller best til; absolutt ingenting WildThing "hvis tolmodighet er en dyd, så har jeg tatt dyden på mange"
feikroze Skrevet 29. mars 2003 #36 Skrevet 29. mars 2003 Det er så liten tid i et døgn :cry: I varierende grad driver jeg med: Rosemaling Tegning(litt) Billedkunst; maling, kritt, collage Kunsthistorie(studerer det) Batikk Glassgravering Pappmasje Keramikk Forkjellige kombinasjoner av dette m.m Nå for tiden ønsker jeg meg et treskjæringskurs i Tromsø
Gjest *anonyma* Skrevet 30. mars 2003 #37 Skrevet 30. mars 2003 KOR!! Her går det med MYE tid. Og litt slektsgranskning. Har vært litt lite av det i det siste, men det er en hobby man kan legge bort en stund og så ta opp tråden igjen når det måtte passe.
Gjest Scarlet Skrevet 2. april 2003 #38 Skrevet 2. april 2003 Jeg spiller piano. Og så leser jeg en del bøker, om man kan kalle det for en hobby :-?
Gjest Ulvinne Skrevet 4. april 2003 #39 Skrevet 4. april 2003 Jeg spiller i korps (ikke skolekorps da. Det er et korps for folk fra 16 til 60.) Ellers liker jeg å lese. Favoritten min for tiden er Liza Marklunds bøker om journalisten Annika Bengtson. Trening, brodering, skigåing, album-liming etc tar også litt tid. Ellers elsker jeg å lage mat.
Flo* Skrevet 5. april 2003 #40 Skrevet 5. april 2003 På vinteren blir det mye data, internett og slektsforskning. Så snart snøen forsvinner må du ut og lete etter meg, enten i hagen eller ved et fiskevann. Liker å være på hytta og komme meg ut på havet for å fiske makrell, sei +++ og drar gjerne på en telttur eller 5 sammen med min kjære. Trener styrketrening hele året, er styremedlem både på lokalt og fylkesplan i min favorittorganisasjon Det norske Hageselskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå