Gå til innhold

Utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er det dere kaller den andre kvinne den som ødla deres samliv.. men kan jeg skylldes for at deres samlivet gikk i oppløsning? regner med at samlivet hadde vært på skråplann lenge før æ dukket opp.. må innrømme at æ e svak for menn som som er uoppnårlig men nå e det slik at ingen menn er det så lenge du er en kvinne og har noe de vil ha! for menn vil ha uansett hva sivilstatusen deres er! som regel vil ikke dama finne på spennendes stiligner og menn er som sagt litt mere fantasifulle en jenter når det er snakk om sex! de fleste jenter blir kjederlig når de først har kapret mannen i deres liv. men er det lurt? for det vil alltid være en kvinne som meg rundt dere en som ikke synnes slike ting som en kjæreste teller for litt gøy og rullig i halmen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis det er som du sier at du har noe menn alltid vil ha, betyr vel det også at en mann kan være utro uten at det forholdet han er i skranter?

Du er svak for menn som er uoppnåelig, men det er det ingen som er allikvel sier du, så lenge du er kvinne. Har det slått deg at mennene faktisk kan være uoppnåelige for deg selv om du får de til sengs? Kanskje mennene bare bruker deg til å få sex, men aldri kunne tenke seg å være sammen med deg?

Du skryter også av at du ikke er så kjedelig i sengen som mange jenter blir i et parforhold, og det er fult mulig at du er det også. Men hadde det ikke vært hyggelig å mannen satte pris på deg som person og ikke bare som en finner spennende i sengen og kan ha sex med?

Du har rett i at det ikke er særlig lurt av en jente å ta menn for gitt, for ja det finnes jenter som deg dere ute, som hele tiden vil prøve å bevise for seg selv at de kan få en hvilken som helst mann ved å tilby dem kroppen sin. Ja da, du får noe ut av det du også sikkert, men faller en mann for et tilbud som han får fra deg, kan jeg garantere at han faller for mange andre kvinner som også tilbyr ham kroppen sin. Du er ikke spesiell for han der heller når det kommer til stykket.

Gjest Anonymous
Skrevet

ser hva hva superpuz skriver og skjønner hva hun mener med dette! er ikke sikert hun e på jakt etter en mann som liker henne for noe annet en sex? det er ikke jeg når jeg går for de gutta som har kjæreste jeg vil bare ha spenning og sex skal jeg ha en kjæreste skal ikke jeg ha fanget han for at han er utro! vil selv ha en søt liten gutt en som sitter i sofaen og holder meg i handa men mens jeg venter på han vil jeg ha sex og da er de desperate opptatte gutten de beste og hente god sex av!

Skrevet

må jo svare på de anonymes meldinger da!!!

og æ må jo si at når æ har sex med menn som er opptatt er de aldri gifte eller har barn!

mennsom sagt for mæ e det kun sex da og æ har ingen intresse av å fin mæ en mann som alt e utro! er enklere med sex for da blir en raskere kvitt de og det kun er til for spenningen skyld!!!! men som sagt hvem som bruker hvem er æ ikke mye intresert i for det e vel gjnesidig bruk men æ får nå iallefall nytelsen min uten å måtte stå til rette for han etter på!!!12

Gjest sexysadie
Skrevet

For satan superpuz du er ikke skvetten av deg Ditt første innlegg her og du bare knaller på....He,he,he!Dette kan jo bli artig!

(RØRER DU MIN MANN KOMMER JEG OG KLIPPER AV ØYENVIPPENE DINE!)

Skrevet

Kæ??

Hva vil du frem til du da, superpuz. Enten er jeg treig i avtrekker'n her, hvis ikke så har du litt trøbbel med å få frem budskapet ditt.

Det er jo liiitt forskjell på menn også da, snuppa icon_smile.gif Det finnes, dessverre for deg kanskje, faktisk rimelig oppegående menn der ute som i tillegg til det at du "bare" er en jente har sansen for litt spenning som er basert på noe mer enn et teknisk kn*ll. Som er bygd opp på litt mer utfordrende ting, hvis du forstår hva jeg mener.

Men ja, jøss, det finnes nok av menn som er late nok seksuelt til å gå for det første og beste sikkerstikket som byr seg frem. Og som i tillegg nikker søtt og uten motsigelser kjøper rått når han unnskylder opplegget med at dama hans er kjedelig i senga. Selv om han muligens innerst inne vet at han ikke fikser å holde spenningsnivået oppe der han kommer ifra. Veldig ofte så dreier dette seg om menn som er seksuelt late. Har tanken slått deg? Noe som svært så ofte sier like mye om ham som henne. Pluss at fyren kanskje er gjerrig...dette er jo det rimeligste opplegget en mann kan få dah, når det neste steget, etter orgasmen, er å skyte seg ut og komme seg hjem icon_wink.gif

Dette er ting du forhåpentligvis vil finne ut av selv, men det høres vel ut som du har et stykke å gå icon_smile.gif. Nyt sex'en din, du. Men for din egen del så kan det kanskje lønne seg å analysere løgnhistoriene litt dypere enn akkurat det å automatisk skylde på de andre kvinnene. DET sier nemlig endel om deg selv. Det sier ihvertfall meg at du er litt godtroende. Litt naiv, egentlig.

Hvorfor ikke bare si det slik at du ikke gidder engasjement, og at det enkleste da er å køye med en fyr som ikke vil ha personligheten din så uansett. Som i bunn og grunn primært vil gi f... i deg idet ladningen har gått? Istedet for å komme med en Se&Hør-analyse om at du har mer å by på enn samtlige andre jenter.

Gudbedre!

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette var morsom lesning! icon_lol.gif

SexySadie, jeg lo meg nesten ihjel av kommentaren din icon_biggrin.gif

superpuz, du har en lang vei å gå icon_smile.gif Mot noe som heter respekt, nestekjærlighet og samvittighet.

Håper du finner det.

Både for din egen del, og for de jentene som blir bedratt ved at du knuller deres kjærester.

Ellers er det jo modig å innrømme hva du liker å gjøre på fritiden.

*håper jeg aldri møter deg for da hadde du fått høre* icon_wink.gif12

Gjest sexysadie
Skrevet

Vel ...

Det er vel de som er utro vi skal "ta" og ikke "redskapene" deres!

D har egentlig irritert meg i lengre tid at hvis vi oppdager at våre menn er utro er d "den andre kvinnen" som blir størst gjenstand for hat og ikke han som faktisk har vært utro imot oss,hadde d ikke vært likere og tatt tak i sin mann og lurt på hva i helvete er d han tror han har drevet m?

Skrevet

SexySadie: Artig kommentar,hehe

Superpuz: Ser du er fra Trondheim, ble litt nysgjerrig nå, kanskje jeg vet hvem du er?..

Men uansett: En vakker dag når du har funnet deg som du har slått deg til ro med...kanskje er det DU som sitter der med skjegget i postkassa og blir bedratt!..Tenk på det du.

Klems,

Julie

• 18 år senere...
Skrevet

Hva hadde du likt selv da? 

Anonymkode: 9bc1a...a59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...