aline Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hei. Jeg har satt i extension og har brukt opp shampoen jeg hadde, dyr frisørshampo som var veldig bra men som jeg for øyeblikket ikke har råd til. Er det noen som vet om en shampo som koster maks 200,- som passer fint også når man har satt i extension? noen her som jobber med det? (rekker ikke innom egen frisør, så får ikke hørt eller kjøpt hos dem)
Ce'Nedra Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Extensionsfrisører har hårprodukter som passer spesielt til det, og de importerer gjerne fra utlandet. Så der får du sånne store flasker til halve prisen og sånn.
aline Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Extensionsfrisører har hårprodukter som passer spesielt til det, og de importerer gjerne fra utlandet. Så der får du sånne store flasker til halve prisen og sånn. extensionsfrisører, er det alle frisører som driver med extensions? eller tenker du på noe spesiellt? og hvor finner jeg evt disse? (så ikke at de hadde noen store flasker der jeg tok, men de driver mye med extensions, så kan ha bare glippet at jeg fikk det med meg. )
Ce'Nedra Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 extensionsfrisører, er det alle frisører som driver med extensions? eller tenker du på noe spesiellt? og hvor finner jeg evt disse? (så ikke at de hadde noen store flasker der jeg tok, men de driver mye med extensions, så kan ha bare glippet at jeg fikk det med meg. ) Afrosalonger og andre salonger som har spesialisert seg på extensions. Noen ganger har de kun extensions, ikke klipping, farging osv.
aline Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 Afrosalonger og andre salonger som har spesialisert seg på extensions. Noen ganger har de kun extensions, ikke klipping, farging osv. ok, takk. :-) Endte opp med å rase innom min egen frisør, så det ble sikkert ikke det mest økonomiske, men ikke så ille heller. Men er disse afrosalongene spesialisert på å sveise på hår? slik at de har produkter som passer til det? til selve håret skal jeg fikse greit, men er litt redd for å ikke ha rett produkt i forhold til festene slik at de dermed ikke sitter like lenge i. Har som sagt kjøpt for nå, men kan være en veldig grei tanke til neste gang, for er helt sikker på at de har mye billigere produkter, eller større som du sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå