Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd proactive solution fra tv-shop?

har hatt lyst til å bestille det lenge, men er veldig skeptisk til tv-shop...

hjelper meg lite at jessica simpson og p diddy liksom elsker serien, for dèt får de jo penger for. stoler mer på utsagn fra den litt mer generelle befolkningen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som har prøvd proactive solution fra tv-shop?

har hatt lyst til å bestille det lenge, men er veldig skeptisk til tv-shop...

hjelper meg lite at jessica simpson og p diddy liksom elsker serien, for dèt får de jo penger for. stoler mer på utsagn fra den litt mer generelle befolkningen :)

Hold deg langt unna!Den serien er kjempedårlig spør du meg.. jeg bet på fordi mitt idol Jessica Simpson sa at det hadde hjulpet hun..., Jeg så forferdelig ut med masse kviser. Brukte den lenge og det hjalp ikke. Det var veldig mye styr da det er tre ting du må bruke morgen og kveld, du blir dritt lei + at det ikke hjelper. Jeg leste bakpå og hovedingrediensen var salicylikacid noe som cleracil og loreal pure zone innholder også, og de får du jo kjøpt her billigere, men de virker ikke. Jeg syns ikke noe virker - du må gå til legen eller hvis du bruker foundation - så slutt med det. Ellers syns jeg at du skal kun rense huden din morgen og kveld og smøre på en fettfri krem. Feks. nivea young kremen og rense geleen med mikropartikler (mild peeling). De inneholder havsmineraler og er milde og lukter godt. Jeg sier ikke at det kommer til å virke, for sterkere saker må som regel til, men prøv :)

Jeg sluttet helt å bruke foundation, og nå har ikke jeg kviser lenger, men det kan hende jeg får ett par da.

Skrevet

Jeg prøvde, for moro skyld..må si at jeg faktisk var meget fornøyd :) Lukten var ikke den mest tiltalende men, meget efektiv den der ansiktsvasken..fikk jevn overflate av den. Du kan også kjøpe denne separat hos Tv shop, du må ikke kjøpe hele settet.

Skrevet

Brukte denne jeg også:P Men da jeg prøvde MD Formulations har jeg ikke prøvd noe annet siden:) Det er det aller beste synes jeg.. for absolutt alle hudtyper også

Skrevet

tusen takk for svar, alle sammen! ble ikke så mye klokere, da... dere har jo så forskjellige opplevelser.

har brukt md i halvannet år, og syntes det ga for dårlige resultater til å være såpass dyrt. så nå er jeg på desperat utkikk etter et annet vidundermiddel... :)

Skrevet
tusen takk for svar, alle sammen! ble ikke så mye klokere, da... dere har jo så forskjellige opplevelser.

har brukt md i halvannet år, og syntes det ga for dårlige resultater til å være såpass dyrt. så nå er jeg på desperat utkikk etter et annet vidundermiddel... :)

Du kan jo alltids kjøpe reisesettet og teste ut :) Det er så veldig individuelt hva som hjelper hvem så man må nesten bare teste ut.

Skrevet
Du kan jo alltids kjøpe reisesettet og teste ut :) Det er så veldig individuelt hva som hjelper hvem så man må nesten bare teste ut.

sant dèt, altså... de fleste elsker jo md, men jeg ble ikke akkurat frelst, for å si det sånn.

problemet med md, tror jeg var at det er så sterkt. det sliper på en måte av det ytterste hudlaget, pga syrene. så jeg var konstant rød og sår i ansiktet.

er proactive solution like sterkt? noen som har prøvd både md og ps, og kan sammenligne? jeg har forferdelig sensitiv hud, og blir innimellom veldig plaget med urenheter... men disse kommer av at jeg har sterk vitamin-mangel, så kroppen gir alt den klarer å ta opp til indre organer, og dermed går det ut over hud, hår, og negler.

jeg tar vitaminer, altså, men det funker dårlig. føler jeg trenger et mirakelprodukt i tillegg, men er så usikker på hva... i og med at det er pga vitamin-mangel jeg sliter.

Gjest Gjest_mulle_*
Skrevet

Kanskje du da burde prøve produkter for sensitiv hud? hvis du bruker produkter for kviser selv om den egentlige årsaken er sensitiv hud kan det jo hende at problemet blir verre. Dette er i allefall min foreløpige teori om min egen hud, og jeg er spent på å se om denne nye taktikken funker for meg.

:)

Skrevet

Jeg har lest på diverse forum o.l. at mange synes at Proactive er for sterkt for huden, men har aldri prøvd det selv.

Har ikke mye tro på produktet når det må kjendiser til for å selge det, men på noen funker det sikkert.

Skrevet
Kanskje du da burde prøve produkter for sensitiv hud? hvis du bruker produkter for kviser selv om den egentlige årsaken er sensitiv hud kan det jo hende at problemet blir verre. Dette er i allefall min foreløpige teori om min egen hud, og jeg er spent på å se om denne nye taktikken funker for meg.

:)

det tror jeg du har helt rett i! faktisk er huden min helt perfekt dersom jeg lar den være i fred. null niks rens, og null niks kremer, men da må jeg i tillegg la være å dusje... for etter en dusj blir huden litt stram og kløete, og da må jeg ha på fuktgivende krem. den uken jeg ikke dusjet, derimot, bare lå i sengen med feber... guuud! aldri hatt så fin hud i hele mitt liv!

det skal ikke være lett, nei... :)

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg har brukt Proactive i ca ett år, og er veldig fornøyd. Må sies at dersom jeg bruker den for mye (for mange dager på rad), så blir huden min litt tørr og flassete. Derfor prøver jeg å kombinere med produkter fra Dermalogica, for å gi huden litt hvile innimellom. Anbefaler deg å kjøpe reisesettet og prøve det ut i noen uker.

Gjest Kvinne 41
Skrevet
Jeg har brukt Proactive i ca ett år, og er veldig fornøyd. Må sies at dersom jeg bruker den for mye (for mange dager på rad), så blir huden min litt tørr og flassete. Derfor prøver jeg å kombinere med produkter fra Dermalogica, for å gi huden litt hvile innimellom. Anbefaler deg å kjøpe reisesettet og prøve det ut i noen uker.

Apropos dusjing Milla-mor. Jeg fikk et godt tips av min hudpleier. At jeg skulle unngå vann i ansiktet (spesielt på vinteren) når jeg dusjet. I o m vannet er ganske varmt, tørker det ut huden. Det som imidlertid er litt vanskelig, er jo å unngå vann i ansiktet når håret skal vaskes. Men jeg fant til slutt en bra teknikk. Jeg bøyer hodet så langt bakover jeg klarer. Før du går inn i dusjen smører du inn ansiktet med krem. Dampen fra dusjen vil da gjøre at produktene trekker lettere inn. Selv har jeg brukt MD-produkter i flere år, men huden min ble tynnere og mer sensitiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...