Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

iPod'en har hengt seg opp!!!! Noen som har erfart det samme? Hva gjør jeg? Skjermen lyser og sangen står på pause, ingenting skjer uansett hva jeg trykker på!!! :grine: (og den er ikke satt på "låst")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å koble den til pc'en for å "sparke den i gang"?

...har funket for meg en gang i hvertfall.

Skrevet

Har skjedd med meg en gang. Du må nok "resette" iPoden din. Bruk linken som gjest gav deg, så får du den helt sikkert opp og gå igjen.

Skrevet

Prøvde wondergirls tips først og det funket! Tuuuuusen takk! :danse:

Skrevet

Så bra!

Jeg har etter hvert funnet ut at den enkleste måte å reparere elektroniske duppeditter på er

1 Putt i ledningen som har falt ut

2 Slå av og på (Eller bare på)

Det er det nivået jeg holder meg på, og ofte holder det lenge!

Skrevet

Jamen nå har den låst seg igjen.... Når jeg kobler den til pc'en får jeg beskjed om at det er en feil ved iPod'en og at jeg må resette den totalt - og da sletter jeg alt av musikk osv..... Jaja. Det er vel bare å gjøre det da.... :tristbla: Og jeg som hadde laget så mange spillelister og greier.... :tristbla: Venter litt må å gjøre dette i tilfelle noen her har noen gode ideer.

Skrevet

skal vi se om jeg klarer å forklare da...

jeg holder inn flere knapper samtidig, den i midten og et eller annet. knoter en liten stund, og så løser det seg.

starta en tråd om det samme, skjønner du! :) kanskje du finner den hvis du søker på ipod?

Skrevet
skal vi se om jeg klarer å forklare da...

jeg holder inn flere knapper samtidig, den i midten og et eller annet. knoter en liten stund, og så løser det seg.

starta en tråd om det samme, skjønner du! :) kanskje du finner den hvis du søker på ipod?

meg igjen..

hold inn meny og play i 20 sek. eller no sånt.

Skrevet

Yes!!! Og om man gjør det samtidig som iPod'en er koblet til pc'en så starter den opp på ny og alt fungerer igjen! Jeg leste i bruksanvisningen på norsk først og der sto det ikke noe om at iPod'en skulle være koblet til pc'en - men når jeg leste der hvor det sto på svensk spå sto det at det måtte til. Så da gjorde jeg det og nå er det musikk igjen!!! Tusen takk for all hjelp fra dere her inne!!!

:)

Skrevet

Ikke glem å oppdatere iPoden din, ellers fryser den igjen!

Stikk oxo opp på Oslo City i 4 egt, om du har mulighet, der hjelper de deg med alt, åpent til 22.00 på hverdager! HUMAC!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...