Ana Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 Noen som har prøvd concealer og foundation i denne serien?? Hva synes dere??
Gjest eminel Skrevet 24. mars 2003 #2 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har foundationen!! Er storfornøyd til tross for prisen :D Det er den beste foundationen jeg har prøvd hittil
Ana Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2003 Hvordan er foundationen? Litt dekkende, veldig dekkende, matt, naturlig...??? Og hvilken hudtype tror du den passer for? Er ute etter en som kan dekke over litt ujevneter, men har en litt naturlig finish...hvis det er mulig. Nå bruker jeg en foundation fra Clarins, men synes den er altfor matt og tung, pluss at den lett blir 'flakete' på huden min...
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 Hei Clinique ettellerannet... den eneste med plastflaske... 200 kroner... (ikke så ille)
Gjest eminel Skrevet 25. mars 2003 #5 Skrevet 25. mars 2003 Du kan velge etter hvilken hudtype du har. Jeg har litt tørr hud, og bruker Photogenic Ultra Confort (dry skin). Får ikke et helt matt resultat. Den er dekkende, uten å bli tykk og klumpete, derfor får jeg en naturlig look. Så er den også litt fuktighetsgivende (for tørr hud som jeg sa). Den er lett å påføre og få jevnt utover (jeg bruker svamp), og er dessuten ganske drøy. Her er en link: http://www2.lancome.com/_int/_en/makeup/an...xfdt/index.aspx? Du må trykke der du finner Photogenic ultra confort (hvis du har tørr hud), eller bare Photogenic (hvis du har normal hud). Og et tips; hvis du har rosa skjær i huden så velg en tone som går mer i gult enn i rosa, vice versa. Lykke til!!
Gjest eminel Skrevet 25. mars 2003 #6 Skrevet 25. mars 2003 Er ute etter en som kan dekke over litt ujevneter, men har en litt naturlig finish...hvis det er mulig. Hvorfor ikke prøve concealer?! Det skal dekke fint over kviser, mørk hud under øynene og ujevnheter. Snakk med de på parfymeriet du, de er flinke til å gi gode råd :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå