Gå til innhold

abnormal mons veneris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på tiden på å skrive en roman og et sentralt tema i den første delen er, ja bollemus, eller et fyldig venusberg. Dette er ikke noe erotisk roman, bare til informasjon.

Dette er noe folk flest velger å ikke snakke noe særlig om (ikke at jeg skjønner hvorfor), men jeg lurer på om noen her har noe erfaring med det.

F.eks

Hvilken selvfølelse det gir.

Hva partnere mener om det.

Føler man seg unormal?

Er man stolt?

All tilbakemelding blir satt pris på.

Jeg føler at jeg ikke kan skrive om dette, uten å ha tilstrekkelig med opplysninger om dette interessante fenomenet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Jeg holder på tiden på å skrive en roman og et sentralt tema i den første delen er, ja bollemus, eller et fyldig venusberg. Dette er ikke noe erotisk roman, bare til informasjon.

Dette er noe folk flest velger å ikke snakke noe særlig om (ikke at jeg skjønner hvorfor), men jeg lurer på om noen her har noe erfaring med det.

F.eks

Hvilken selvfølelse det gir.

Hva partnere mener om det.

Føler man seg unormal?

Er man stolt?

All tilbakemelding blir satt pris på.

Jeg føler at jeg ikke kan skrive om dette, uten å ha tilstrekkelig med opplysninger om dette interessante fenomenet.

På 60-70 tallet ver bollemus det mest tiltrekkende blikkfang som fantes. Jo større jo bedre. Jentene gjorde jo ditt ytterste for å fremheve dette, spesielt i badesesongen.

I dag er bollemusen nærmest forsvunnet.

Å ha en bollemus hadde med kraftig hårvekst på venusberget å gjøre.

Kjønnsbehåringen gjorde at venusberget virket mye større.

I dag ser man skjelden det en kan kalle bollemus, i og med at jentene ser ut til å barbere seg som følge en syk mote.

Den gang var det et tegn på kvinnelighet å ha kraftig kjønnsbehåring, og dermed bollemus.

Skrevet
På 60-70 tallet ver bollemus det mest tiltrekkende blikkfang som fantes. Jo større jo bedre. Jentene gjorde jo ditt ytterste for å fremheve dette, spesielt i badesesongen.

I dag er bollemusen nærmest forsvunnet.

Å ha en bollemus hadde med kraftig hårvekst på venusberget å gjøre.

Kjønnsbehåringen gjorde at venusberget virket mye større.

I dag ser man skjelden det en kan kalle bollemus, i og med at jentene ser ut til å barbere seg som følge en syk mote.

Den gang var det et tegn på kvinnelighet å ha kraftig kjønnsbehåring, og dermed bollemus.

Jeg var under oppfatning av at bollemus var en liten forskyvning i skambenet som gjorde at venusberget ble presset litt utover og dermed blir den delen litt fyldigere.

Skrevet

Må si meg enig med Gjest her ja, uten at jeg er sikker på noe som helst. Har både av jente venner med mer fått vite at bollemus er at selve venusberget stikker litt mer ut fra kroppen enn en vanlig mus.

Man kan se dette på enkelte bilder på nettet (ja fy fasan) og husker selv at blant guttene var det stor ståhei med hvem som hadde bolle og ikke.....

Gjest glamourgirl
Skrevet

Bollemus har ingenting med behåring å gjøre...

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Må si meg enig med Gjest her ja, uten at jeg er sikker på noe som helst. Har både av jente venner med mer fått vite at bollemus er at selve venusberget stikker litt mer ut fra kroppen enn en vanlig mus.

Man kan se dette på enkelte bilder på nettet (ja fy fasan) og husker selv at blant guttene var det stor ståhei med hvem som hadde bolle og ikke.....

Ja stemmer det. Husker at gutta i klassen var gale etter oss jentene med bollemus :ler:

Skrevet

Dette gleder jeg meg til. Endelig en roman som tar opp spørsmålet om bollemusa. Jeg ser med spenning frem til å lese 2-300 sider om bollemusa.

Jeg mener at bollemusa må bevares som en del av musemangfoldet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...