Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hei!! Jeg får vondt i hodet dersom jeg dropper å drikke kaffe en dag... Nå skal jeg ta tannbleking, og må holde meg unna kaffe en uke :-( Får man kjøpt koffeintabletter?? Andre tips??
Gjest Elfrida Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Du får ikke kjøpt koffeintabletter i Norge. I min erfaring så tar det ikke stort mer enn en uke å bli kvitt hodepinen, så det er kanskje en fin anledning til å kutte ned litt på kaffedrikkinga? Det vil jo gjøre at tannblekingen holder lengre også.
*Enigma* Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg drikker noe som heter Fres fra tech nutrition. Dette er brusetabletter som løses opp i vann og de inneholder koffein og guarana. Tror ikke disse er like ille til å misfarge tennene som vanlig kaffe, jeg skulle nemlig heller ikke drikke kaffe på en stund etter en tur hos tannlegen, og hun mente at dette burde kunne gå bra. Jeg kjøpte på nettet, men mulig de har hos Sunkost-butikker, da disse fører en del av varene fra tech nutrition.
Ce'Nedra Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Går eventuelt an å ta Fenazon-Koffein mot hodepinen? Men ville vel gjort som Elfrida sier, slutte å drikke så mye kaffe, kjipt å betale masse penger for tannbleking som ikke varer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå