Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Noen som har gode forslag til leker i en 4-års bursdag?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Min erfaring er at 4-åringer leker så fint uten at de voksne legger opp til noe "løp", men det som kan være greie leker er - flasketuten peker på (med gavene: alle giverne har gavene på fanget og når man blir "pekt på" skal man gi gaven. Da ser alle hva bursdagsbarnet får - og det er ganske ok). - brobro brille (med mindre det er mindre barn der også. Bør kanskje være fra 4 år og oppover?) - tegne hale på grisen med bind for øynene (dette klarer alle..) Ellers ville jeg lagt opp lite leker som sagt... Det er unødvendig..
Gjest =tentacle= Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 "Bjørnen sover" var populær, husker jeg Hvis det bobler i energi kan det kanskje være greit å styre den litt inn på noe felles. Men å få leke i et hav av "nye" (andres) leker er helt topp i seg selv for så små barn. Husk å rydde bort evt skjøre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå