Gjest Erfaren Skrevet 1. november 2010 #101 Skrevet 1. november 2010 Jeg dater en mann som går til psykolog. Han har diagnosen som på godt norsk heter psykopat. Men jeg merker ikke noe galt ved ham.., han er høflig og sjarmerende. Men ifølge leksikonet mitt så er dette kjennetegn på en psykopat. Psykopater er smarte og kan lære seg den oppførsel som samfunnet venter at dem. Men de gjør bare handlinger som gagner dem selv. Og de kan ikke føle kjærlighet. Men jeg elsker ham, og han SIER han elsker meg. Jeg hadde aldri gjettet at han var psykopat, og alt er jo fint mellom oss..,
Gjest erfaren Skrevet 1. november 2010 #102 Skrevet 1. november 2010 Ordforrådet til psykopaten inneholder ofte ord som "kjærlighet" og "elsker". De bruker ordene for å bedra! Se på oppførselen deres, ikke på snakket, for de er veldig verbale og vet hva en kvinne liker å høre. Man kan få bakoversveis av en mann som ofte sier at han elsker deg. Men de lyver, oppførselen deres avslører dem, de elsker bare seg selv .De kan komme med blomster en dag, for så å dolke deg i ryggen den neste.
Antoinette Skrevet 1. november 2010 #103 Skrevet 1. november 2010 Pakk sakene dine og dra. Det er ikke noe mer å diskutere. Psykopater kan ikke og skal ikke leve sammen med andre. De bør bo og leve alene.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #104 Skrevet 19. oktober 2013 huff Anonymous poster hash: a7561...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå