brum Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 Var ikke sikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget så det blir her. Samboeren min blir 31 år om noen dager og jeg er tom for ideer til gave. Han er veldig interisert i golf og spiller selv hele sommeren (jeg også) , tenkte kanskje på noe i den forbindelse men.... Hva skal dere gi til deres kjære.? Jeg ville blitt veldig glad for tips og forslag. *koz*
CeNedra Skrevet 26. mars 2003 #2 Skrevet 26. mars 2003 Hei. Hva jeg hadde hatt lyst til å gitt min kjære dersom jeg hadde hatt råd: En reise for to til et sted. Samme om det er rett over til Sverige eller til Ungarn. Alltid deilig med tid borte fra dagliglivet. Finest for din kjære hadde vel vært til England, Frankrike eller Skottland som er (tror jeg) fylte med deilige golfbaner...
brum Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2003 Jeg har faktisk tenkt på skottland. Må forhøre meg litt om priser o.l.
CeNedra Skrevet 26. mars 2003 #4 Skrevet 26. mars 2003 Æsj, nå fikk jeg og lyst til å reise... Men akk å ve stakkars studenter har ikke råd.... lykke til jaffal med å finne en fin presang!
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 #5 Skrevet 26. mars 2003 Du kan jo se litt på denne også: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...8446&highlight= Lykke til! Jeg er, som du ser, ute etter tips jeg også.
Gjest Ugla Skrevet 26. mars 2003 #6 Skrevet 26. mars 2003 Gir ikke hverandre gaver på "ujevne" år. Koser oss med en god middag og en god kake (og er glade for å ha opplevd enda et år sammen). Jo forresten... hvis det er noe jeg vet han har planer om å kjøpe seg like vel, passer jeg på å kjøpe det (eller hvis det er noe vi trenger/ønsker oss sammen, t.d. til huset eller hytta).
Gjest Poirot Skrevet 26. mars 2003 #7 Skrevet 26. mars 2003 Jeg har gitt Risk (spill) og abonnement på Donald til min samboer på 27. Begge deler har slått veldig ann.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2003 #8 Skrevet 27. mars 2003 jeg gir samboeren min ting i gave som han liker å kose seg med, f.eks. vin, sigar, kokebok, vinbok, konjakk ++++ Prøver å unngå gaver som blir for mye til oss begge, men har jo selvfølgelig unntak for den regel også :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå