Gå til innhold

Hva gir du mannen din i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke sikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget så det blir her.

Samboeren min blir 31 år om noen dager og jeg er tom for ideer til gave.

Han er veldig interisert i golf og spiller selv hele sommeren (jeg også) , tenkte kanskje på noe i den forbindelse men....

Hva skal dere gi til deres kjære.? Jeg ville blitt veldig glad for tips og forslag.

*koz*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hva jeg hadde hatt lyst til å gitt min kjære dersom jeg hadde hatt råd:

En reise for to til et sted. Samme om det er rett over til Sverige eller til Ungarn. Alltid deilig med tid borte fra dagliglivet. Finest for din kjære hadde vel vært til England, Frankrike eller Skottland som er (tror jeg) fylte med deilige golfbaner...

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt på skottland. Må forhøre meg litt om priser o.l.

Skrevet

Æsj, nå fikk jeg og lyst til å reise...

Men akk å ve stakkars studenter har ikke råd....

lykke til jaffal med å finne en fin presang!

Skrevet

Gir ikke hverandre gaver på "ujevne" år. Koser oss med en god middag og en god kake (og er glade for å ha opplevd enda et år sammen).

Jo forresten... hvis det er noe jeg vet han har planer om å kjøpe seg like vel, passer jeg på å kjøpe det (eller hvis det er noe vi trenger/ønsker oss sammen, t.d. til huset eller hytta).

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg har gitt Risk (spill) og abonnement på Donald til min samboer på 27. Begge deler har slått veldig ann.

Gjest gjest1
Skrevet

jeg gir samboeren min ting i gave som han liker å kose seg med, f.eks. vin, sigar, kokebok, vinbok, konjakk ++++ Prøver å unngå gaver som blir for mye til oss begge, men har jo selvfølgelig unntak for den regel også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...