Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg gleder meg til jeg får lønn, da skal jeg kjøpe en sexy sykepleier uniform, massaje olje og glidemiddel. Og når mannen kommer hjem fra jobb skal jeg være klar. "Er det noe galt, du ser litt syk ut, la meg behandle deg, bare legg deg ned på senga du" Resten kommer han nok til å elske.
Gjest Elsker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Undertegnede er i dag 56 år. Da undertegnede var 22 år oppnådde han samleie med en sykepleier på 24 år som hadde gammeldags uniform . Hun var samtidig kjæreste med en annen gutt (dengang 25 år år)som i dag bor i Harstad. Jeg syntes samleiet var så flott og fantastisk at jeg ble forelsket i denne kvinnen og er det den dag i dag og ikke sammen med noen andre kvinner. Jeg har fortsatt samleier med henne og morer meg like kongelig hver eneste gang. Jeg kan ikke tenke meg å være sammen med noen andre kvinner. Er ikke det skjønt? Hun krafser og klorer meg nesten til blods mens hun stønner under meg. Uniformen henger fortsatt i skapet. Er ikke dette morsomt? Hilsen "Gammel gris" Jeg gleder meg til jeg får lønn, da skal jeg kjøpe en sexy sykepleier uniform, massaje olje og glidemiddel. Og når mannen kommer hjem fra jobb skal jeg være klar. "Er det noe galt, du ser litt syk ut, la meg behandle deg, bare legg deg ned på senga du" Resten kommer han nok til å elske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå