Gjest Tweek Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Taylor Ware, jodlejenta! Jeg digger dette klipper :-D Rapping granny "wave you´re hands out there, and wave it for granny out there" Burping girls disgusting, men jeg må bare Human slinky Denne er jo ufattelig sprø Mark "the knife" Jeg får nesten helt vondt jeg... Thoth Jeg ler så jeg griner alene Boy shakira Det er jo bare så genialt! Og denne er til skrekk og advarsel.. Stakkars mann! Så til sist, klippet vi alle elsker. Paul pott! Fantastisk "historie" (ja, jeg er klar over at det er britains got talent)
Gjest Tweek Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Og her er litt av britains got talent: Teit egentlig... Utrolig søt jente, med en søt stemme (men føler de vil få til "englands bianca ryan") Jeg blir så facinert ac beatbox :-D Utrolig behagelig stemme. Wannabe! Føler igjen de prøver å få til englands svar på rapping granny
Gjest Tweek Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 4-åring shakira.. Skal vedde på ikke dette var hennes ide.. Minner meg mest om disse mødrene som doller opp 4 aringene sine til missekonkurranser..
Gjest Frøken Titt Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Utrolig søt jente, med en søt stemme (men føler de vil få til "englands bianca ryan") første gang jeg så hun så gråt jeg. hun er så søt.
Gjest Tweek Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg fikk å litt sånn tårer i øynene, men når jeg så det flere ganger ble jeg distrahert av tunga hennes og hakkete stemmen.
Gjest Frøken Titt Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Jeg fikk å litt sånn tårer i øynene, men når jeg så det flere ganger ble jeg distrahert av tunga hennes og hakkete stemmen. hehe, ikke få meg til å sjekke det nå.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 så flott for deg at du har en personlighet som passer sammen med 95 % av befolkningen... du er bare totally A4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå