Gjest Gjest_Angela_* Skrevet 27. august 2007 #1 Del Skrevet 27. august 2007 Ble kjent med en kjempesøt og hyggelig mann i byen for en måned siden. Blir litt betatt av han og vi endte opp med å ha sex forrige uke. Fikk vite nylig at han er sammen med en annen men de møter ikke hverandre så ofte. Jeg blir veldig overrasket og sur på meg selv for jeg kunne aldri tenke meg å ligge med en som har kjæresten. Er det greit å spørre en rett ut om de er single den første natten?? Og hva kan man gjøre hvis de sier at de er singel men finner ut senere at de egentlig ikke er det??? Sliter med dårliig samvitighet her om dagen:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 27. august 2007 #2 Del Skrevet 27. august 2007 Du kan jo spørre, men en som er ute etter å være utro mot sin kjæresten sin har neppe moralen til å si at de ikke er single...så da er man vel egentlig tilbake der man startet. Man får bare håpe den man snakker til er ærlig nok... Og du skal ikke ha dårlig samvittighet, dette er ikke din skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 27. august 2007 #3 Del Skrevet 27. august 2007 Spør. Jeg har blitt lurt en gang da en jeg hadde kjent fra før hadde blitt sammen med en tidligere eks igjen, uten at han syntes at han trengte å svare meg ærlig. Men det har jeg i hvertfall ikke dårlig samvittighet for. Mange synes at de ikke lyver hvis de ikke informerer deg om at de er i forhold på eget initiativ, ikke gjør det ekstra lett å føre deg og damen bak lyset ved å ikke spørre om han har noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Del Skrevet 27. august 2007 hvor gammel er denne mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå