Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meld deg inn i 10 bokklubber så får du 10.000 kr til å kjøpe julegaver for helt gratis :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gi en aketur til barna, eventuelt annen aktivitet (svømmehall eller bibliotek) Det er en fin gave til både barna og foreldrene.

Mine unger har flere år fått "tantekveld" i julegave. Da får de hver sin kveld med tante, som inneholder kinobesøk, spise på MacDonalds, og ikke minst ha tante (som er ultrakul) for seg sjøl en hel kveld, og gjerne med overnatting også. Utvilsomt den gaven ungene mine har satt størst pris på oppigjennom årene. Og den kan times til fex rett etter lønningsdag i januar eller noe.... Genialt.

Skrevet

Sengesett med idolene til barna er alltid en hit hos de små.

Skrevet

dersom du har noen du skal gi til som liker kvitløk, så kan du gjere sånn så søsteren min skal. marinere dei (med chilli trur eg det var) og så putte dei på fine fine glass :) veit ikkje heilt om marinere er det rette ordet. men ha dei på glass med chilli og olje(?)...

går jo sikkert ann å gjere det med andre matvarer...

pynte glasset og ha fine bånd på eller noe =)

Gjest Moncler
Skrevet
Mine unger har flere år fått "tantekveld" i julegave. Da får de hver sin kveld med tante, som inneholder kinobesøk, spise på MacDonalds, og ikke minst ha tante (som er ultrakul) for seg sjøl en hel kveld, og gjerne med overnatting også. Utvilsomt den gaven ungene mine har satt størst pris på oppigjennom årene. Og den kan times til fex rett etter lønningsdag i januar eller noe.... Genialt.

Takk for tipset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...