Mrs_M Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 Lurte på om noen har overnattet på bryllupssuiten på Losby Gods ?? Har hørt mye positivt om den...Noen som kan dele sine erfaringer ? Høres kanskje litt dumt ut men når de sier at man får frokost på rommet, velger man selv hva man vil ha, eller får man bare et par "standard" frokost-ting ??
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2003 #2 Skrevet 24. mars 2003 har ikke peil på noe av det du spør om men jeg vet at da jeg booket den i februar (for mai neste år) var det ganske fullt alt så du må være ute i god tid!!!!
Salamandra Skrevet 25. mars 2003 #3 Skrevet 25. mars 2003 Kan heller ikke hjelpe deg.. ennå. Skal gifte meg 26 april, og skal ha bryllupssuiten på Losby, så jeg kan heller komme med et fyldig referat etterpå.. :D
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 Hei! Jeg skal gifte meg på Losby i april, og har beskuet bryllupssuiten. Den er helt nydelig. Dessverre får ikke vi brukt den, for noen har leid bare den før vi bestemte oss for å gifte oss der!!!!! Skikkelig teit. Den består nærmest av 2 stuer, soverom med direkte innsyn i boblebadet.... Når det gjelder frokost, så tror jeg du kan bestemme nøyaktig hva du vil. Husk, dette er et hotell med flott kjøkken, og de ordner sikkert det du vil, bare du betaler for det.......
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #5 Skrevet 25. mars 2003 Hvor mye koster suiten?? Har litt lyst til å leie den til vårt bryllup til neste år.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #7 Skrevet 25. mars 2003 Hei, Vi har leid bryllupssuiten i juni og den koster 3500,- Ganske dyrt men den er kjempefin!
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #8 Skrevet 25. mars 2003 Hei, Vi har leid bryllupssuiten i juni og den koster 3500,- Ganske dyrt men den er kjempefin!
Tyren Skrevet 26. mars 2003 #9 Skrevet 26. mars 2003 Suiten er flott! og jeg håper du har booket allerede siden du skal gifte deg i August. Frokost på rommet pleier ofte i denne sammenhengen å være det man har valgt selv. Man får ett kort som man fyller ut og leverer i resepsjonen. Hvis du er usikker, ring og hør.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #10 Skrevet 26. mars 2003 Hey, hey, hey hvor befinner denne fantastiske suiten seg egentlig?
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2003 #11 Skrevet 26. mars 2003 Denne fantastiske suiten befinner seg da på Losby Gods som ligger på Lørenskog, omtrent ti minutters kjøretid fra Triaden senteret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå