Gjest Gjest_tuva_* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei. Lurer på om noen kan anbefale et godt korsett eller en strømpebukse eller noe i den duren som holder mage og håndtak på siden på plass. Er så lei av at det buler ut av buksekanten
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg er veldig fornøyd med Spanx, har en som ligner denne http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=SPX-096 De har mange forskjellige typer, lave/ høye, lange/ korte alt etter behov.
Gjest Gjest_tuva_* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg er veldig fornøyd med Spanx, har en som ligner denne http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=SPX-096 De har mange forskjellige typer, lave/ høye, lange/ korte alt etter behov. Tusen takk for svar.. Så jo bra ut det :-D Vet du noe om jeg får kjøpt slike i butikker her? Skulle helst hatt noe til helgen som kommer
Lola83 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 På Lindex har de alle mulige typer hold-in har jeg sett (to store vegger med strømpebukser, stay-ups o.l) Den i Bogstadveien mener jeg da, ligger ved inngangen til westside kjøpesenter. Prøv der..
Grønt blad Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 HM har en god billig hold in-strømpebukse. Lindex har også et bra utvalg av hold in-"ting".
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Hold-ins fjerner ikke bare mage, men rumpe også. Pluss at det er ukomfortabelt å ha på seg og det SER mindre pent ut. Så det er nesten flere ulemper enn fordeler. Tror jeg ville gått for et sunnere kosthold + mer mosjon hvis jeg hadde et problem med "flesk". Og ikke minst klær som passer. Større størrelser og høyere liv f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Hold-ins fjerner ikke bare mage, men rumpe også. Pluss at det er ukomfortabelt å ha på seg og det SER mindre pent ut. Så det er nesten flere ulemper enn fordeler. Tror jeg ville gått for et sunnere kosthold + mer mosjon hvis jeg hadde et problem med "flesk". Og ikke minst klær som passer. Større størrelser og høyere liv f.eks. Man får tak i hold in som som bare strammer opp litt, super holdin kan bli både ubehagelig og synes. Pluss at det hjelper at livet er høyt, slik at man ikke blir delt i to.. Tråstrarter har sikkert ikke tenkt på at det går an å stramme opp kroppen Nesten rart de ikke henviser folk til nærmeste treningssenter når de kommer og spør etter hold ins..
Kitsune Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Hva hvis man må på toalettet i en slik spanx-sak? Skjønner plutselig at noen bruker 20 min på toalettet..
Kitsune Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Digresjon: Tror noen at hun dama i linken flyter utover noen steder hvis hun tar av seg den saken der??? Makan til veltrente lår..
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Hva hvis man må på toalettet i en slik spanx-sak? Skjønner plutselig at noen bruker 20 min på toalettet.. Det er en klaff i skrittet, slik at man ikke trenger å ta den av for å tisse. Må man mer må man ta den av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå