Gå til innhold

Korsett, strømpebukse...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tuva_*
Skrevet

Hei.

Lurer på om noen kan anbefale et godt korsett eller en strømpebukse eller noe i den duren som holder mage og håndtak på siden på plass. Er så lei av at det buler ut av buksekanten :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tuva_*
Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med Spanx, har en som ligner denne http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=SPX-096

De har mange forskjellige typer, lave/ høye, lange/ korte alt etter behov.

Tusen takk for svar.. Så jo bra ut det :-D Vet du noe om jeg får kjøpt slike i butikker her? Skulle helst hatt noe til helgen som kommer :)

Skrevet

På Lindex har de alle mulige typer hold-in har jeg sett (to store vegger med strømpebukser, stay-ups o.l) Den i Bogstadveien mener jeg da, ligger ved inngangen til westside kjøpesenter.

Prøv der..

Skrevet

HM har en god billig hold in-strømpebukse.

Lindex har også et bra utvalg av hold in-"ting".

Skrevet

Hold-ins fjerner ikke bare mage, men rumpe også. Pluss at det er ukomfortabelt å ha på seg og det SER mindre pent ut. Så det er nesten flere ulemper enn fordeler.

Tror jeg ville gått for et sunnere kosthold + mer mosjon hvis jeg hadde et problem med "flesk". :)

Og ikke minst klær som passer. Større størrelser og høyere liv f.eks.

Skrevet
Hold-ins fjerner ikke bare mage, men rumpe også. Pluss at det er ukomfortabelt å ha på seg og det SER mindre pent ut. Så det er nesten flere ulemper enn fordeler.

Tror jeg ville gått for et sunnere kosthold + mer mosjon hvis jeg hadde et problem med "flesk". :)

Og ikke minst klær som passer. Større størrelser og høyere liv f.eks.

Man får tak i hold in som som bare strammer opp litt, super holdin kan bli både ubehagelig og synes. Pluss at det hjelper at livet er høyt, slik at man ikke blir delt i to..

Tråstrarter har sikkert ikke tenkt på at det går an å stramme opp kroppen :tommelopp: Nesten rart de ikke henviser folk til nærmeste treningssenter når de kommer og spør etter hold ins..

Skrevet

Hva hvis man må på toalettet i en slik spanx-sak? Skjønner plutselig at noen bruker 20 min på toalettet..

Skrevet

Digresjon: Tror noen at hun dama i linken flyter utover noen steder hvis hun tar av seg den saken der??? Makan til veltrente lår..

Skrevet
Hva hvis man må på toalettet i en slik spanx-sak? Skjønner plutselig at noen bruker 20 min på toalettet..

Det er en klaff i skrittet, slik at man ikke trenger å ta den av for å tisse. Må man mer må man ta den av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...