Gjest nextlife Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hadde for noen år siden en yndlingsparfyme, den het Maxims (de Paris). Synes da den var nydelig. Skal gifte meg 29/9 og kunne så gjerne tenkt meg denne til bryllupsdagen. :rødme: Såvidt jeg minnes var fleskenfroste, en ganske stor sort hette (kork) og det sto Maxims med gullbokstaver. Noen som har vært borti denne i det siste, evt vet hvor den kan kjøpes?
Linda644 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hadde for noen år siden en yndlingsparfyme, den het Maxims (de Paris). Synes da den var nydelig. Skal gifte meg 29/9 og kunne så gjerne tenkt meg denne til bryllupsdagen. :rødme: Såvidt jeg minnes var fleskenfroste, en ganske stor sort hette (kork) og det sto Maxims med gullbokstaver. Noen som har vært borti denne i det siste, evt vet hvor den kan kjøpes? http://www.perfumeemporium.com/womens/deta...rfume=Maxim%27s de sender internasjonalt men da må du betale med kort og det er sånn verified by visa.. sånn at du må taste sånn kode med kalkulator... hvis du skjønner?
Gjest nextlife Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 http://www.perfumeemporium.com/womens/deta...rfume=Maxim%27s de sender internasjonalt men da må du betale med kort og det er sånn verified by visa.. sånn at du må taste sånn kode med kalkulator... hvis du skjønner? Jeg skjønner, tusen takk, åh, jeg gleder meg, håper den lukter likte godt som jeg husker
Linda644 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg skjønner, tusen takk, åh, jeg gleder meg, håper den lukter likte godt som jeg husker Jeg håper du blir fornøyd Perfumeemporium har mange parfymer som er vanskelige å få tak i, så jeg skjønner at du gleder deg Tror jeg selv må bestille der engang, når jeg får fikset meg sånn verfied greier Endret 28. august 2007 av Linda644
Gjest nextlife Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Får se om noen har tips om den finnes her i Norge, ellers så skal jeg hive meg rundt å bestille den
Linda644 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Får se om noen har tips om den finnes her i Norge, ellers så skal jeg hive meg rundt å bestille den Ja, du kan jo prøve.. men jeg tipper at ingen parfymerier har den eller kan skaffe den.. heller ikke norske nettbutikker. Du må nok bare bestille den fra utlandet. Ellers så kan du jo spørre denne nettbutikken www.Toppshop.net men fortsatt lite sannsynlig at de kan skaffe den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå