Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du tolket det om en kompis som du møtte ganske sjeldent begynte å kile deg i nakken,sette seg nærme deg,holde hånda på midjen og ryggen di og slike ting?

Og hvis han i tillegg var kamerat med eksen din, og det var slik dere møttes ? Han vet jeg er gift, men likevel er han slik ... han har også indirekte sagt jeg er søt ...

flørting, eller bare sær person? :forvirra: :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler.

Skrevet
Hadde nok tenkt flørting.

Hm, det har venninner jeg har spurt også. Men vanskelig å si.

Tidligere (for mange år siden) har han gjort andre ting også, som å holde rundt skulderen min når vi gikk sammen, eller klemme meg fra siden med armene hans hengende fra halsen min og ned, mens jeg satt i sofaen hos han. (dårlig til å forklare)

Skrevet
Begge deler.

hvorfor ? utdyp gjerne ;)

Skrevet

Jeg hadde tatt det som at han var interessert og ikke respekterte at jeg var gift.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kompiser av exer begynner som regle å oppføre seg rart, når det er brudd..Rart det der..

Skrevet
hvorfor ? utdyp gjerne ;)

Det var ikke meningen å være så kort at det ble uforståelig ;)

Jeg mente jeg ville antatt at han la seg etter deg, og var litt sær som la seg etter en gift dame.

Er jo ikke sikkert han legger seg etter deg; mulig han oppfører seg sånn med flere uten å mene noe med det. Eller kanskje han er en sånn som prøver seg på alle. Eller kanskje han er dypt forelsket i deg, og du er den eneste han prøver seg på. Men jeg ville i hvert fall tolket det som at prøver seg på deg.

Skrevet

Enig med gjesten med brun skrift :) Nå er det noen personer som er såpass fysiske på "alle" de kjenner av motsatt kjønn, så det trenger ikke være noe følelser fra hans side. Samtidig mener jeg at det er rimelig sært å gjøre sånt på venner; om jeg var singel ville jeg ikke likt slik oppførsel fra andre enn menn jeg hadde en (gjensidig) flørt med, er f eks ikke vant til at kompiser gjør slikt. Og nå som jeg er samboer - vel, da synes jeg sånn fysisk kontakt er helt feil, og litt respektløst ovenfor både meg og samboern min.

Kan legge til at jeg ikke er så veldig glad i masse fysisk kontakt fra gud, hvermann og venner, så jeg har på en måte valgt bort slike intimgrensebrytere før det har blitt "naturlig" å omgåes sånn...

Skrevet
Hvordan hadde du tolket det om en kompis som du møtte ganske sjeldent begynte å kile deg i nakken,sette seg nærme deg,holde hånda på midjen og ryggen di og slike ting?

Og hvis han i tillegg var kamerat med eksen din, og det var slik dere møttes ? Han vet jeg er gift, men likevel er han slik ... han har også indirekte sagt jeg er søt ...

Har han forandret på oppførselen sin etter det ble slutt med xn din, så er han bare kåt.

Ellers finnes det slike ekle personer som skal gå å klå hele tiden av natur. :spy:

Skrevet
Hm, det har venninner jeg har spurt også. Men vanskelig å si.

Tidligere (for mange år siden) har han gjort andre ting også, som å holde rundt skulderen min når vi gikk sammen, eller klemme meg fra siden med armene hans hengende fra halsen min og ned, mens jeg satt i sofaen hos han. (dårlig til å forklare)

Hypp og atter hypp. Menn er sleipe gitt.

Satyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...