Gjest hårhild Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 I dag fikk jeg balsamen fra SN,og ble litt skuffet...den lukter jo meeeget spesielt.skal den lukte sånn da?noen andre som har prøvd TIGI catwalk oatmeal and honey conditioner?hva syns dere?begynner å lure på om den er gammel eller noe.
Lola83 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Den skal lukte godt, så da har du fått en feilvare sikkert Skal lukte vanlig friskt og søtt.
Linda644 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Du har nok ikke fått feilvare... den lukter litt spesielt eller vondt... men den er visst superbra for håret. Jeg har aldri kjøpt den pga. lukta. Men hold ut når du allerede har den. Havre og honning er utrolig bra for håret. Så hold ut! Du kommer sikkert til å få kjempefint hår
Lola83 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Du har nok ikke fått feilvare... den lukter litt spesielt eller vondt... men den er visst superbra for håret. Jeg har aldri kjøpt den pga. lukta. Men hold ut når du allerede har den. Havre og honning er utrolig bra for håret. Så hold ut! Du kommer sikkert til å få kjempefint hår Lukter den ille ja, da har nok ikke jeg prøvd den alikevel, blander sikkert med Self absorbed jeg, som lukter appelsin-krem
Gjest Borghild Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Syns den lukter godt jeg. Spesielt, ja, men godt. Og den er skikkelig bra.
Gjest Deception Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Jeg synes den lukter skikkelig ekkelt, men jeg foretrekker friske dufter...
Gjest hårhild Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Ok,takk for svar:)Da var det sikkert ikke feilvare da.Syns den lukter litt blanding mellom lakris,peppermynte og noe annet..Får se hvordan det blir når jeg får den i håret,kanskje jeg venner meg til lukta...
Tristessa Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Den lukter pussig ja, men den er skikkelig bra. Hold ut! Lukten sitter heldigvis ikke i heller.
Gjest Alou Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Jeg har Redken All Soft som jeg synes lukter helt nydelig, men jeg ser mange her inne ikke kan fordra duften av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå