Gjest Hanne på landet Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Bruker du de til hverdags? På jobb? Bare på fest? I alle anledninger kanskje? Og hva bruker du de til? Olaklær, kun svart? Bare kjoler? Si et par ord om skoene også.
Tiare Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg har et par gullpumps og et par beige pumps med gulldetaljer og kunne vel egentlig brukt de til alle anledninger. Eneste problemet med dem er at de er så sinnsykt høye, så kan ikke bruke dem om jeg skal gå mye. Bruker dem til jeans, kjoler, penere bukser. Så lenge klærne har farger som står litt i stil så går det.
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg kjøpte med nylig noen lave gullsko med rund tupp på salg. De er er veldig bleke, en slags gullbeige, noe som gjør de nøytrale nok til å kunne brukes til hverdags. Har ikke rukket å bruke dem så mye enda, men kjøpte dem fordi jeg trengte noen lyse småsko å bruke til skjørt. Kommer nok til å bruke dem til bukse også. Jeg trenger egentlig nye pensko også, siden jeg ikke har noen som er i drift. Da vil jeg ha noen med høy hæl og en slags stropp rundt ankelen, og med lukket og rundt tupp. Vil helst også at disse ikke skal være alt for gule og glitrende. Da syns jeg de kan brukes til det aller meste av farger. Jeg er glad i penkjoler som ser litt gammeldagse ut, uten at jeg klarer å utdype det noe mer, og denne type sko kan passe fint til det. Jeg har faktisk liggende noen gamle gullsko etter min grandtante. Jeg har bare brukt dem én gang fordi de er for store, men hadde dem da til en svart kjole. De gjør mye mer ut av seg, og er mye gulere. Syns de gjorde seg best til svart eller grått. I det minste til noe ensfarget.
FantasDick Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg har et par bronze/gull-farvede pumps jeg er veldig glad i. Bruker disse mest til jeans med en enkel brun eller svart topp til. Veldig lekkert! Har også fått tak i et belte i samme farven, som blir brukt flittig til disse skoene. Bruker dem på byen, i festlige sammenhenger, når jeg skal ut en tur og på jobb.
Catzy Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Har et par ballerinas i sølv. Bruker de til bukser og skjørt, tilsvarende som med andre ballerinas.
Bex Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Gull-ballerinaer bruker jeg til nesten alt, jeansskjørt, jeans, svarte bukser, brune bukser etc. Har også er par gull-pumps fra Enzo Poli. De bruker jeg mye i jobbsammenheng, når vi er ute på middager og sånn. Også bruker jeg dem på fest. Passergodt til alle mørke farger. Jeg pleier å ha enkle antrekk, også heller bruker sko og smykker for å freshe det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå