Gjest Gjest_Thapara_* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg ser etter ulltøy til niesa mi, og synes de har mye fint på nostebarn.no, men jeg lurer på hvordan klærne fungerer? -Jeg mener i forhold til om de mister passformen fort,og om ulla klør? Da tenker jeg mest på bodyer og strømpebukser..
milla-mor Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 ja, jeg har masse derfra, og er kjempefornøyd! så lenge du vasker klærne riktig (de selger eget ull-vaskemiddel òg, men du kan helt sikkert bruke vanlig) holder de seg godt jeg synes ikke de klør selv, men noen er jo mer ømfintlige...
Gjest Gjest_Thapara_* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Høres bra ut! Da bestiller jeg! =)
prinsessa Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg har handlet ute-ulldress,votter, "ute-sokker", pledd og lue til babyen fra nøstebarn og har vært veldig fornøyd. Men skal du ha slikt basis ulltøy - longs og genser har jeg også hørt mye bra om ulltøyet fra cubus og sparkjøp. Helt sikkert veldig mye billigere der enn på nøstebarn. Det er også et merke som heter Joha (eller noe sånt) som har en bomull på innsiden og ull utenpå noe som gjør at det ikke klør.
Gjest Nøstebarnfrelst Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Kjøper du klær på Nøstebarn bør du også kjøpe vaskemiddel derfra. Dette fordi ulla er ubehandlet (og klør derfor mindre), for å beholde alle de gode egenskapene må det derfor brukes eget vaskemiddel. Men klærne er fantastiske. Jeg kjøper mye der hver sesong.
Minni-Mus Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg har handlet ute-ulldress,votter, "ute-sokker", pledd og lue til babyen fra nøstebarn og har vært veldig fornøyd. Men skal du ha slikt basis ulltøy - longs og genser har jeg også hørt mye bra om ulltøyet fra cubus og sparkjøp. Helt sikkert veldig mye billigere der enn på nøstebarn. Det er også et merke som heter Joha (eller noe sånt) som har en bomull på innsiden og ull utenpå noe som gjør at det ikke klør. Er ute sokkene slik som vottene? Finner det ikke på siden... Så de er virkleig veldig gode og varme og til å anbefale??
prinsessa Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Her er sokkene http://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterp...327755392343750. (Ops det ble en lang link, kanskje en moderator kan gjøre den kortere) Brukte dem i fjor vinter da lillejenta var nyfødt. Helt grei de altså men i år skal jeg nok kjøpe noen som er i skinn med ull inni. Har sett noen Ugg-sko til baby på ebay så mulig det blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå