Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd den? Kjøpte den idag. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den på rosa flaske? I så fall har jeg den til bruk på jobb. Den er vel grei, jeg synes den lukter OK og er behagelig med en gang, men synes ikke akkurat den gir noe særlig fukt som varer lenge. Men den er god å spraye seg med når huden tørker inn etter mange timer foran skjermen :)

Skrevet

Jeg har to kollegaer som alltid har den stående på pulten, så mange liker den nok. Selv likte jeg veldig godt Cliniques moisture surge på sprayflaske.

Litt utenom tema, men du må ha enorme mengder hudprodukter..?

Skrevet

Jeg digger den ! Den er så lett og frisk..sikkert ekte rosevann ;)

Clinique sin har jeg hatt to flasker av nå, liker faktisk Body Shop sin bedre når jeg tenker meg om ! Har prøvd Shiseido sin også, den var ikke bra, for gele-aktig.

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet
Jeg har to kollegaer som alltid har den stående på pulten, så mange liker den nok. Selv likte jeg veldig godt Cliniques moisture surge på sprayflaske.

Litt utenom tema, men du må ha enorme mengder hudprodukter..?

Hehe, nei, jeg har ikke det. Kjøper ikke mye, men undersøker en hel haug her inne før jeg bestemmer meg ;) Har feks. 2 fuktkremer, en rikere til vinter og en gelekrem til sommer. 1 serum, 1 olje, 2 masker (fukt+rens), en a-vitaminserum som jeg ikke bruker, solfaktor (der har jeg 2), øyekrem, selvbruner og renseprodukter til øyne, og ansikt + ansiktsvask ;) Jeg har skikkelige produkter, men jakter stadig på det ultimate, så det kan muligens se ut som om jeg kjøper alt jeg spør etter, men jeg gjør ikke det ;) Kanskje jeg har mye, men jeg bruker alt sammen , ikke samtidig men ettersom klimaet og behovene mine forandrer seg. For å si det slik, er jeg ikke rik, men prioriterer skikkelige produkter. Det er en av de få luksusene en småbarnsmamma bør unne seg synes jeg!

Jeg bare graver og spør fælt før jeg bestemmer meg :)

Skrevet

Denne har eg på jobb. Syns det er fantastisk forfriskande å spraya fjeset av og til, men om den hjelp for noko er eg faktisk usikker på :lur:

• 2 uker senere...
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg kjøpte denne idag. Syns den er skikkelig deilig og frisk å spraye ansiktet med når jeg sitter foran pc-en. Den er visstnok også fin til å "feste" sminken med, så det må jeg også prøve. Lukter deilig gjør den også. :bukke:

Skrevet

Kjøpte den for ikke så lenge siden jeg også, måtte bare prøve etter at jeg leste litt her, og likte den kjempegodt etter bare en test i butikken. Den er helt fantastisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...