Cata Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Sitter på hotellrom med macbook'en koplet til strøm og "ladelampen" står og blinker? Det har jeg aldri lagt merke til før, men pleier vanligvis å ha strøm tilkoplet når jeg bruker den. Har imidlertid aldri lagt merke til den slags oppførsel før. Vanligvis er det enten rødt eller grønt lys på kontakten :klø: . Noen andre med macbook som har lagt merke til fenomenet eller er jeg i ferd med å få "kontaktvansker" mon tro?
Toris Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Blinkinga høres ut som om det er varierende strømtilførsel. Men det kan jo like gjerne være stikkontaktuttaket som stømkabelen. Vanligvis er det jo oransje når den lader og grønn når batteriet er fult. T
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Nå har ikke jeg mac, men på enkelte elektroniske produkter så er det et problem med batteriet når det blinker. Om du eller noen andre gidder å sjekke manualen så vil det står der.
Cata Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Nå har ikke jeg mac, men på enkelte elektroniske produkter så er det et problem med batteriet når det blinker. Om du eller noen andre gidder å sjekke manualen så vil det står der. Ikke så enkelt når man befinner seg på ferie mange mil vekk fra den selvsamme manualen, er jeg redd . Men mac gav seg etter en stund og ble stabilt grønn, så antakelig var det bare et tilfelle av "akkurat på kanten av fulladet batteri". Takk for svar anyway. Blir alltid litt bekymret av uvanlig oppførsel hos diverse "dingser".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå