Gjest nalle-maja Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 (endret) Trenger noen tips om hvilke sko som passer disse kjolene Både i farge og fasong... Takknemlig for alle tips, I'm clueless Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 29. august 2007 av vimse
kitekatt Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 (endret) Trenger noen tips om hvilke sko som passer disse kjolene Både i farge og fasong... Takknemlig for alle tips, I'm clueless For noen fantastiske kjoler! Hvor fant du de? Jeg ville gått for noen søte/ pene ballerinas jeg...Kommer helt an på hva du skal selvfølgelig Men veldig høye elegante sko tror jeg ikke passer til. Lavere hæl isåfall. Champagnefargede til begge går og kanskje brune eller sorte til den hvite (kommer an på hvilken farge det er i mønsteret i midjen, ser ikke helt) og komme rhelt an på veske/ tilbehør. jeg lurer på om fasongen ikke heter empireliv? Endret 27. august 2007 av kitekatt
Rainbow Brite Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Absolutt skjønne kjoler! Jeg ville gått for noe så enkelt som svarte mary janes/kinasko
Aurela Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Tenke også på ballerinasko, blir kjempesøtt tror jeg (om du vil være litt søt da ).
Catzy Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Kitekat har rett, det heter empirieliv. En A-linje-kjole vil ikke gå inn under brystene, men være tettsittende over brystkassa og så utover som bena i en A mot nedre del. Se eksempler her. Du kan også ha a-linje-skjørt, bukser og jakker.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville absolutt gått for en litt penere sko med hæl og rund tupp.Ikke skyhøy,men sånn 3-4 cm,kanskje. Til den lilla hadde det vært lekkert med slingback, tror jeg ville hatt dem kremfargede,brune eller i sølv. Til den andre enten krem eller brunt.Svart blir en for hard farge her.
Gjest Rainbow Brite i.i Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville absolutt gått for en litt penere sko med hæl og rund tupp.Ikke skyhøy,men sånn 3-4 cm,kanskje. Til den lilla hadde det vært lekkert med slingback, tror jeg ville hatt dem kremfargede,brune eller i sølv. Til den andre enten krem eller brunt.Svart blir en for hard farge her. Det er da virkelig smak og behag. Jeg synes en "penere" sko vil ta vekk sjarmen fra kjolen, mens mary janes, vil bygge opp under kjolen. Skjønner ikke hvorfor noen må bruke hæler til alt, men det er jo en annen diskusjon. Med kremfargede synes jeg man fort blir seende ut som en bløtkake. Den lyserosa kjolen har svarte detaljer, så svart blir ikke hardere enn detaljene på kjolen allerede er... Og at svart blir for hardt til en mørk, lilla kjole? Ikke i min bok i allefall... Personlig synes jeg svart er den fargen man kan bruke som gjør at noen nydelige kjoler ikke blir "bløtkakete".
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Du trenger da virkelig ikke hisse deg opp! Jeg har da ikke angrepet deg på noe sett og vis. Jeg syns,på min side at ballerinasko blir for enkelt til disse kjolene, og at svart blir en for hard farge, og jeg forbeholder meg retten til å mene det. Og det er ikke snakk om bløkake,men å gi kjolene det de fortjener.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Disse kjolene er ikke A-formede kjoler, men babydoll kjoler. Etter min mening vil det definitivt passe best med stiletter eller høye sandaler/slingbacks ja. Overhodet IKKE flats av noe slag!
Frk. Stella Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Enig med gjest jeg - rund tupp og litt hæl. Tror det kunne blitt fint med sølv eller dus gull/bronse. Jeg liker veldig godt å bruke ballerinas selv, men de aller, aller fleste tar seg absolutt best ut med litt høyde på hælene - man får rett og slett en helt annen kroppsholdning. Med flate sko blir man fort rett og slett litt "stutt"...
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Du trenger da virkelig ikke hisse deg opp! Jeg har da ikke angrepet deg på noe sett og vis. Jeg syns,på min side at ballerinasko blir for enkelt til disse kjolene, og at svart blir en for hard farge, og jeg forbeholder meg retten til å mene det. Og det er ikke snakk om bløkake,men å gi kjolene det de fortjener. Hvorfor tror du at jeg har hisset meg opp? :klø: Ikke har jeg foreslått ballerinasko heller... Smaken er som baken, og takk gud for det! Du synes høye hæler og bløtkakefarger er å gi kjolene det de fortjener, jeg synes svarte mary janes/kinasko. What's the big deal? Kjolene er nydelige uansett...
Kykkelikokos Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville ikke gått med ballerinasko til disse. Jeg ser for meg pene sandaler eller sko med rundt tupp med stropp rundt ankelen.
Drua Skrevet 28. august 2007 #14 Skrevet 28. august 2007 Rund tupp og medium hæl tror jeg også blir best. Jeg synes kjolene er for pyntet til at ballerinasko fungerer.
Ephemera Skrevet 28. august 2007 #15 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville gått for elegante sølvfargede sandaler med høy eller mellomhøy hæl.
Gjest Opa Skrevet 28. august 2007 #16 Skrevet 28. august 2007 Enig med gjest jeg - rund tupp og litt hæl. Tror det kunne blitt fint med sølv eller dus gull/bronse. Jeg liker veldig godt å bruke ballerinas selv, men de aller, aller fleste tar seg absolutt best ut med litt høyde på hælene - man får rett og slett en helt annen kroppsholdning. Med flate sko blir man fort rett og slett litt "stutt"... Enig i alt!
Gjest nalle-maja Skrevet 29. august 2007 #17 Skrevet 29. august 2007 Tusen hjertelig takk for tips, allesammen :love: Jeg har ikke vært fan av ballerinasko noen gang, men tror sikkert at det er pent til. En av de skal brukes i et familieselskap, forresten, og de er kjøpt på eBay. Navnet til selgeren/butikken står på bildene, tror jeg. Ca. 400 for begge inkl. frakt men kvaliteten er nok så som så da, hvertfall på den med diamanter og perler på
Gjest nalle-maja Skrevet 29. august 2007 #18 Skrevet 29. august 2007 Forresten, Mary Jane sko, får man det på vanlige skobutikker? Bor ikke på en veldig stor plass at det gjør noe, men er utstyrt med Bianco da, f. eks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå