Bladlusa Skrevet 27. august 2007 #1 Del Skrevet 27. august 2007 Er det noen som har Ikea-kjøkken med 60 cm brede skap, og kan ta et kontrollmål av den innvendige bredden for meg? Jeg har så lyst på skuffer i høyskapet mitt, men de som egentlig hører til kjøkkenet koster visst bortimot 1200 pr. stk! (Og jeg har ikke et spesielt dyrt kjøkken!) Det hadde vært ypperlig om jeg kunne kjøpe "Rationell" skuffer på Ikea i stedet, og slippe unna med noen hundrelapper pr. skuff. Men da må jeg vite om de passer i bredden, og jeg vil tro et par millimeter i forskjell er nok til at det ikke går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 27. august 2007 #2 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har over- og underskap fra IKEA som er 60 cm i utvendig bredde, og disse er 56 cm innvendig. Skuffeseksjonen med 5 skuffer i bestikkskuffhøyde/størrelse er 51 cm innvendig men smalner litt inn helt nederst i skuffa, så der er de kanskje 50 cm. Kjøkkenet er av typen Faktum/Rationell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2007 Mens mine skap er 56,6 cm innvendig. 6 mm for store, altså. Tusen takk for hjelpen! Der sparte du meg for en bomtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå