Gå til innhold

Henge opp bilde der..?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Det hadde vært veldig fint med et bilde eller to på muren bak vedovnen hos kjæresten min. Altså ikke over ovnen, men på den andre siden. Baksiden... Men blir det veldig varmt der?

Nå spør jeg kanskje dumt, for er ganske sikker på at den blir varm, men den står sånn at den ikke bør bli det, den vender mot stua... Stua er lita, og man må gå nær muren for å komme frem der. Da er det jo farlig å oppholde seg der når det brenner i ovnen..? Tenkte å overraske han med bilder jeg nettopp har fremkalt av han og nevøen sin. Tror han hadde blitt glad for det, for han snakket om det tidligere og. :rødme:

Ovnen har bare stått "til pynt" der frem til nå, for det brukes bare elektriske ovner der. Kommer ikke til å fyre noe særlig, men kanskje av og til i vinter. Synd å henge opp bildene og ta de ned igjen hver gang det skal fyres i ovnen, selv om det kanskje er en mulighet.

Evt hva skal brukes til å henge opp bildene? Hvilke skruer/spikre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thelma :-)
Skrevet

Skulle ikke tro at det blir så veldig varmt på baksiden av muren .. jeg har bilder på baksiden av min peisovn - og det blir ikke varmt der ..

Dersom det er mur så finnes det egne kroker for det .. sånne hvite plastkroker med en spiker gjennom - hvis du skjønner ? :ler:

Skrevet

Vi har et skap bak pipen vi - der er det ikke varmt.

Men generelt vil jeg ikke anbefale å banke noe inn i en pipe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...