Gå til innhold

Hjelp - jeg er forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Jeg måtte logge meg ut for å skrive dette ..

Er en gift kvinne på 44 og har nettopp funnet ut at jeg er forelsket i en mannlig kollega. Jeg holder på å bli tussete på jobben, blir helt matt og skjelven når jeg ser ham ... han er den vakreste mannen jeg noensinne har sett i levende live .. Ikke bare er han vakker - han er intelligent og uhyre morsom i tillegg.

Nå har det seg sånn at jeg var ute med jobben for noen måneder siden - og da ble jeg sittende med denne mannen .. Vi pratet, flørtet og jeg endte opp med å bli med ham hjem etterpå. Det skjedde ikke noe alvorlig den natten - og dagen etterpå tok jeg drosje hjem derfra .. Kysset ham og sa "vi snakkes" ... "vi snakkes?", sa han .. og lurte på hva jeg mente med det .. Jeg lot spørsmålet bli hengende i luften for jeg hadde verdens dårligste samvittighet som hadde gjort noe sånn som dette ..

Han er gift og jeg er gift - en skikkelig suppe, altså ..

Først idag ble jeg klar over at jeg faktisk er skikkelig forelsket ..

Hjelp :gråte: hva gjør jeg?

Skifter jobb eller fortsetter der jeg er?

Tar et initiativ overfor ham? Eller er det best å glemme hele eventyret før det starter på ordentlig?

Det er ikke lett .. har ikke lyst til å skifte jobb - for jeg har lyst til å se ham så ofte som mulig :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke den beste til å svare på dette her, siden jeg bøyde for forelskelsen(ikke det at jeg angrer på det). Men, forelskelsen går over, så ikke gjør noe drastisk, hvis du fremdeles sliter like mye etter ett år(uten å være utro). Så er det kanskje påtide å gjøre noe, ikke nødvendigvis hoppe i forelskelsens seng, men ta en pause fra mannen din og se om du savner ham?

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Takk, det var kloke ord :)

Jeg skal ta tiden til hjelp - vente og se hva som skjer og hvordan ting utvikler seg.

Skal holde forelskelsen for meg selv og ikke si noe til ham, tror jeg ..

Det er nok tryggest å nyte ham på avstand foreløpig :ler:

Skrevet (endret)

Dropp å fortell mannen din at du er forelska for å ønske å være ærlig i alle fall.

Greit nok å fortelle at man er betatt av noen, men det er noe anna enn forelskelse. Du blander ikke de to?

Takker i alle fall meg til å få ALT det trasige på en gang, enn å være mannen din som går å bekymrer seg i lang tid før du gjør noen grep.

Ellers er jo forelskelse gøy ;)

Kanskje det som er hele morroa også?

Endret av caso
Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Nei, jeg forteller ikke mannen min om dette .. jeg mente han på jobben, når jeg skrev at jeg nok gjør best i å ikke fortelle noe.

Det er mye mulig at jeg bare er betatt av denne vakre skapningen :ler: .. som jeg sa til en venninne på jobb idag .. "han er liksom for god til å være sann" .. Jaja, uffuff .. men det gjør ihvertfall dagene på jobb ekstra fine .. :)

Nei, nok "fjortis-tanker" ... :ler:

Skrevet

ja, en ting må du vite, hvis du ender i forhold med forelskelsen din, så vil han garantert være utro mot deg, han har jo allerede sviktet sin kone......varselsbjellene bør ringe...

Skrevet
ja, en ting må du vite, hvis du ender i forhold med forelskelsen din, så vil han garantert være utro mot deg, han har jo allerede sviktet sin kone......varselsbjellene bør ringe...

Med denne logikken bør vel han tenke det samme om henne...

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Vi er begge gifte ..

.. og det er selvsagt et tankekors .. Men jeg får ham ikke ut av tankene mine .. og på jobben ser jeg ham hele tiden .. det er vanskelig.

Hadde aldri trodd at jeg skulle havne i denne situasjonen .. men han er bare så vanvittig sjarmerende og helt uimotståelig :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...