Gjest Halvar Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg traff ei jente for noen mnd siden, når jeg var på reise igjennom jobben (Bor 40 mil fra hverandre). Vi har siden møttes 3-4 ganger. Vi har siden vi møttes hatt kontakt hver dag via sms, og ringtes noen ganger. Problemet er at jeg føler det er bare jeg som tar initsiativet og at det virker som at jeg er prioritert i andre rekke. Om jeg planlegger at vi skal møtes osv så er det bestandig ting som kommer i veien, som at hun skal ut å spise med en vennine o.l Er litt forvirret for hun sier hun liker meg godt, og om jeg sender sms så virker hun bestandig interisert i hva jeg driver på med og stiller masse spørsmål. Trodde at det var slik at om en liker en person godt, så gjør man det man kan for å bli bedre kjent med den personen? Hum er det slik at dere jenter liker å ha gutter i bakhånd bare for å få kompl osv. Bør jeg skjønne det og droppe all kontakt, da jeg egentlig ikke betyr annet en tidsfordriv for henne?
caso Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Både gutter og jenter gjør sånn gitt, men hvordan du skal finne ut av det, skal jeg ikke si helt..
Paladin Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg tror at om hun gjentatte ganger sier hun er opptatt og prioriterer å møte andre når du foreslår å møtes så har hun egentlig ikke noe lyst til å møte deg. Hadde jeg vært interessert i en jente så ville jeg sørget for å bli ledig om hun hadde hintet om vi kunne treffes. At hun ikke kan treffe deg en gang er ok, men om hun gjentatte ganger ikke har anledning så anstrenger hun seg ikke før å prøve å treffe deg. Kanskje hun liker å prate med deg som venn, men hun ser ikke noe mer i deg enn det? Om du kan godta å kun være vennen hennes så kan du fortsette kontakten, men om du ser for deg muligheten for å bli kjærester så er nok sjansen for det små. Da er det best å trappe ned kontakten og heller bli kjent med andre hyggelige jenter. Men det er også mulig hun ER interessert, men ønsker å gå litt sakte frem. Kanskje hun ønsker å utvikle vennskapet først før hun går videre med noe mer. Du kan jo teste hennes interesse med å ikke være den som hele tiden tar initiativ. La være å initiere sms sendingen hver dag og se om hun da tar initiativet. Om hun da ikke sender noenting så tenker hun ikke så mye på deg, men om hun sender deg meldinger når du er stille så er hun nok interessert. Du må nok lese litt mellom linjene her og forsøke føle hvordan hun er når dere treffes og hvordan hun skriver og snakker. Det er stor forskjell på høflig interesse og genuin interesse. Virker hun for eksempel oppriktig glad når du møter deg etter lang tid? Smiler hun og er glad i ditt selskap etc. Det er slitsomt å kun være den som skal ta initiativ til all kontakt. Det betyr enten at den andre ikke er så interessert eller sjenert eller redd for å gå for fort frem. Endret 27. august 2007 av Paladin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå