Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #1 Del Skrevet 24. mars 2003 Heisann Noen som vet noe om kriterier for å få yrkesrettet attføring her. Håper på svar da jeg skal søke om dette, anbefalt av min lege. Er det et pluss at legen har anbefalt dette, eller er det av mindre betydning. Håper noen kan svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 24. mars 2003 #2 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg er på yrkes rettet attføring fordi jeg ikke kunne fortsette i jobben min på grunn av senebetennelser og leddplager. For min del gikk det veldig greit. Hvorfor må du ha attføring? Er det fordi du ikke kan utføre den jobben du gjør nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 24. mars 2003 #3 Del Skrevet 24. mars 2003 Dersom du er så syk at du ikke kan fortsette i den jobben du har. Eller du ikke har muligheter til å få jobb med den sykdommen du har. Da skal du kunne få attføring tilsvarende den utdannelsen eller erfaring du allerede sitter inne med - innenfor et felt du kan jobbe med på tross av ditt handikap. Men det varierer litt fra saksbehandler til saksbehandler og kontor til kontor tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #4 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har Bechterew og har jobbet på kontor i mange år. Legen anbefalte et yrke der jeg slipper å sitte for mye i ro for ikke å stivne helt. Har nettopp fått diagnosen. Lurer på om jeg kommer noen vei, er ikke hardt angrepet, men mye plaget med betennelser i skuldrene, har vært endel sykemeldig pga av dette da jeg hadde jobb, er for tiden arbeidsledig på toppen av alt. Takk for fine svar begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 28. mars 2003 #5 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg tror nok du skulle kunne få det da. Men det som kan være problemet er jo å finne noe for deg å gjøre... Tenk over det så du har noen forslag når du skal overbevise dem om å gi deg det du ønsker da Håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå