Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Snakket nettopp med organisten i kirken, og avtale musikk. Jeg hadde bestemt meg for Wagner inn og Mendelsohn ut. Han sa imidlertid at han ikke ville valgt disse. Men at det var np jeg som skulle gifte meg, og jeg skulle få det som jeg ville...............!! Ble plutselig litt i tvil. Men etter å ha hørt på de sangene som ligger på denne linken http://www.sjomannskirken.no/hoved.aspx?m=...&amid=21317 syntes jeg disse to var de som gir meg mest gåsehus, men jeg vet ikke jeg. Uff, ikk enkelt å ta så mange avgjørelser. Og når jeg spør mannen får jeg til svar at joda, alle er sikkert fine............så da blir det opp til meg da......... Får gå en runde til og se hva det blir til. Kanskje jeg ringer opp igjen i morgen, og bare sier at han skal spille det han selv ønsker.
jente 79 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Ta de du ønsker ikke det organisten ønsker. Jeg ville gjerne ha Mendelsohn inn, det er liksom det som er bryllup for meg. Ut brøy jeg meg ikke så mye, men fikk tips om brudemarsj fra hun som spilte kornett. Nydelig :-D Det er din dag, og du som skal like musikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå