Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle noe..vet at det har vært mye diskusjon her ang. utroskap. o.l. Fikk høre av en kompis at han ikke fikk lov til og spise sånne små baguetter av dama, hehe.. Hun mente de så ut som små fitter, hehehehe. Jeg tror jeg kreperer. Hadde noen nektet meg og spise baguetter..eller pølser e.l, haha, så hadde jeg aldri sluttet og le! Maken til sjalusi har jeg ikke hørt om asså, hehe.. Er veldig glad jeg er single! Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må bare fortelle noe..vet at det har vært mye diskusjon her ang. utroskap. o.l. Fikk høre av en kompis at han ikke fikk lov til og spise sånne små baguetter av dama, hehe.. Hun mente de så ut som små fitter, hehehehe. Jeg tror jeg kreperer. Hadde noen nektet meg og spise baguetter..eller pølser e.l, haha, så hadde jeg aldri sluttet og le! Maken til sjalusi har jeg ikke hørt om asså, hehe.. Er veldig glad jeg er single! Hehe..

:fnise::ler: :gråte:

Skrevet

Ja, Hehehe! Dette var morsomt! Hehehe. Smylie,smiley,smolay!

Er jeg kul eller?

Han og hun uttaler vel baguette også som det de gjør på prærien! Ja, hehe, hoho, hæhæ.

Et måltid som ligner på en fitte! Hehe! Jeg nekter dama å spise agurk eller tomater da det minner alt for mye om kuk og baller! Hehe, hoho, har du hørt på maken!

Er jeg godkjent eller?

Gjest StockDama
Skrevet

er det seriøst? :forvirret: Si det ikke er det, for det blir altfor dumt.

Skrevet
er det seriøst? :forvirret: Si det ikke er det, for det blir altfor dumt.

Det er dessverre det :skratte:

Skrevet

Sjalusi?

Tja.. mulig det.

vil heller si enorm trang for å kontrollere.

og et unormalt forhold til ost en viss plass?

æsje..

:fnise:

Gjest StockDama
Skrevet

Hadde kjæresten min gjort noe sånt hadde jeg demonstrativt kjøpt 40 sånne og spist de en etter en rett forran han....jeezes o.O

Skrevet

Hadde forbudt alt av avlange matvarer, ALT som kan minne om en pikk.

Til og med ris.

Skrevet

Herregud for et genialt bilde :legrine:

Men hun kunne jo barbert seg før hun lekte hamburger..

Gjest Kloke Klara
Skrevet

Dette er helt sykt men det er jo noen som er ekstremt sykelig sjalue og da er dem også kontrolerende.

Egentlig burde ikke denne tråden ligge på SnikkSnakk fordi det egentlig er veldig tragisk og ikke morsomt i det hele tatt.

Det er tragisk for dem som er sånn og tragisk for de som blir utsatt for det.

Ingen kritikk til deg Lola83 fordi vi som ikke er sånn kan le av det, men som nevnt så er det helt tragisk og sykt.

Burde ligge på Samlivsforumet etter min mening!

Og jeg antar at McDonals's er helt uaktuelt...

Denne derimot er passe å la ligge her på snikksnakk :ler:

Vil aldri kjøpe burger på MC Donald noe mer :spy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...